Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به پیش‌بینی ورود سامانه بارشی به استان ۴۶ اکیپ ثابت در تمامی محورهای مواصلاتی استان در حالت آماده‌باش کامل است.

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی ورود سامانه بارشی به استان 46 اکیپ ثابت در تمامی محورهای مواصلاتی استان در حالت آماده باش کامل است و در حال حاضر خوشبختانه تمامی محورهای استان باز بوده و تردد در جاده‌های استان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه نیروهای راهداری در محورهای مواصلاتی استان در حالت آماده‌ باش هستند، افزود: تمامی نیروهای راهداری استان قزوین در بیش از 37 راهدارخانه ثابت و سیار در سطح جاده‌ها مستقر بوده و در حالت آماده‌ باش هستند تا در صورت بروز مشکل اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اکیپ‌های سیار و ثابت راهداری با 230 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک و با310 نیروی انسانی و 42 دستگاه تراکتور برف‌روب فعال آماده خدمت‌رسانی در مواقع بحرانی هستند.

جمشیدی با بیان اینکه افزایش ضریب ایمنی سفرهای برون شهری بسته به رعایت اصول ایمنی در فصل زمستان است، خاطرنشان کرد: تجهیز خودرو و استفاده از وسایل سفر از جمله زنجیر چرخ، اطمینان از سلامت وسایل گرمایشی خودرو، همراه داشتن پتو و لباس گرم و توجه به تابلوها از فاکتورهای مهم ایمنی سفرهای برون شهری است.

انتهای پیام/

R41350/P1486/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ قطره گفت: رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و در برخی مناطق احتمال تگرگ انتظار می‌رود.
به گفته وی، از فردا تا یک شنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش کامل مدیریت شهری مشهد در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان