Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@14:39:02 GMT

فیلمبرداری صحنه های هوایی یک فیلم دچار مشکل شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۳۵۸۱

فیلمبرداری صحنه های هوایی یک فیلم دچار مشکل شد

رکنا: فیلمبرداری سید حامد حسینی تهیه‌کننده فیلم «سرو زیر آب» درباره روند انجام مراحل فنی فیلم به فارس گفت: به تازگی ساخت موسیقی فیلم را «حسین علیزاده» عهده‌دار شد و فیلم برای حضور در جشنواره سی و ششم فیلم فجر آماده می‌شود.

وی درباره ضبط صحنه‌های هوایی فیلم گفت: مقدمات تصویربرداری بخش هوایی فیلم انجام شده اما نکته مهم در ضبط این تصاویر فصل مناسب است این پلان‌ها به لحاظ بصری نیاز به فصل مناسب دارد که منتظر هستیم تا شرایط مناسب فراهم شود تا بتوانیم این صحنه‌ها را هم تصویربرداری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین علیزاده از اساتید موسیقی کشور در حوزه ساخت موسیقی بسیار گزیده کار کرده است و این دومین همکاری علیزاده با باشه آهنگر پس از فیلم «ملکه» خواهد بود.

در خلاصه داستان «سرو زیر آب » که فیلمنامه آن توسط محمد علی باشه آهنگر و حامد باشه آهنگر نوشته شده، آمده است: راز جهانبخش کرامت فاش می شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو،گودرز، بهرام، جهانگیرو سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی گناهی‌اش و بازگشت آرامش سفر بلندی را آغاز می کند . سفری که پایانش زندگی بسیاری از آنها را تغییر می‌دهد.

دراین فیلم بابک حمیدیان، مسعود رایگان، رضا بهبودی، مینا ساداتی، همایون ارشادی، مهتاب نصیر پور، هومن برق نورد، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت دوست، حسین باشه‌آهنگر، فرخ نعمتی، هادی قمیشی، سیاوش چراغی پور، حسن نجاریان، حسین فلاح و امیر دلفانی نقش آفرینی می کنند.

«سرو زیر آب» در تهران، میبد، روستای مزرعه کلانتر یزد، روستای سپید دشت، روستاهای لرستان و دزفول، ورامین فیلمبرداری شده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی ب ام و به سرنوشت پراید و آر دی دچار بوده! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • وقتی ب ام و به سرنوشت پراید و آر دی دچار بوده! (عکس)
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • باران سیل آسا شهر یزد را دچار آبگرفتگی کرد
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد