Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز،حسین قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مراسم گلریزان برای کمک به هموطنان زلزله‌زده در استان کرمانشاه با حضور ورزشکاران در کنار فعالان گردشگری و هنرمندان صنایع دستی قم به میزبانی سالن باستانی شهید حسین فهمیده قم شد.

وی ادامه داد: در این آیین که به همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همکاری هیات ورزش‌های همگانی و اداره کل ورزش و جوانان استان قم برنامه‌ریزی شده بود، برنامه‌های متنوع به اجرا در آمد و هدف کمک به هموطنانی است که این روزها به واسطه حادثه زلزله نیاز به همیاری عموم ایرانی‌ها دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیأت‌‌ ورزش‌های همگانی استان قم افزود: در این مراسم باشکوه ورزشکاران باستانی در گود زورخانه شهید حسین فهمیده قم به انجام حرکات زیبای این ورزش پهلوانی پرداختند و در مجموع مبلغ 650 میلیون ریال پول نقد برای تهیه لوازم ضروری مردم آسیب دیده زلزله کرمانشاه جمع‌آوری شد که ان‌شاءالله با هماهنگی‌های انجام شده در اسرع وقت به مناطق زلزله زده ارسال می‌شود.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی بانوان در قم اشاره و عنوان کرد: پیکارهای انتخابی آمادگی جسمانی ویژه بانوان قم امروز به میزبانی سالن ورزشی شهدای شهرداری قم واقع در انتهای بلوار امام موسی صدر، جنب فرهنگسرای جوان برگزار خواهد شد.

قنبری سپس به حضور رئیس هیأت‌‌ همگانی قم در سفر ورزشی خارج از کشور اشاره و بیان کرد: حجت‌الاسلام رسول حسن‌یزدی رییس هیات ورزش‌های همگانی استان قم به عنوان کارشناس فدراسیون ورزش‌های همگانی ایران در کنگره جهانی ورزش همگانی (TAFISA) در کشور کره جنوبی حضور یافته است.

وی در پایان به برنامه‌ریزی این هیأت‌‌ برای برگزاری کارگاه آموزشی پیلاتس اشاره و بیان کرد: کارگاه تعیین سطح دو پیلاتس ویژه بانوان روز شنبه چهارم آذر ماه از ساعت 7:30 دقیقه صبح به میزبانی باشگاه اسطوره واقع در 45 متری صدوق قم جنب فروشگاه افق برگزار می‌شود.

902

دبیر هیأت‌‌ ورزش‌های همگانی استان قم کمک 650 میلیونی حسین قنبری

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین صفامنش در ویدئویی نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در سری جدید سریال «نون. خ» به تندی واکن نشان داده و معتقد است استفاده از آثارش بدون کسب اجازه و قرارداد با این خواننده و مدیربرنامه اش بوده است.

بر اساس خبری که بهمن بابازاده منتشر کرده است، این خواننده، پیش تر خواننده تیتراژ این سریال در فصل های قبلی بود و در فصل جدید سریال، بدون اجازه از او، آثار جدید این خواننده استفاده و از شبکه یک پخش شده است.
مدیر برنامه های حسین صفامنش صبح امروز شکایت رسمی و قانونی خود درباره این روند غیرقانونی را علیه سعید آقاخانی در مرجع قضایی ثبت کرده است. سازندگان «نون. خ» هنوز واکنشی به اظهارات این خواننده نشان نداده اند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900722

دیگر خبرها

  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد