Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تهران بی حجابی را یک جرم مشهود معرفی کرد و گفت:‌ خادمان ملت در نیروی انتظامی باید در مقابل این پدیده بایستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازخوبان، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در جلسه نهضت تهذیب با حضور فرمانده انتظامی و جمعی از کارکنان انتظامی استان در ستاد انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی، خادمان امنیت در کشور اهل بیت هستند، اظهار داشت: در نظام مقدس پلیس باید در قله معنویت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شخصیت برجسته مذهبی با اشاره به نقش تذکر و موعظه در پیشرفت و تعالی روح بشریت، تصریح کرد: حتی پیامبر اسلام به عنوان شخصیت اول جهان، از جبرئیل موعظه طلب می‌کرد.
وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در تراز جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: این نیرو باید در عرصه های معنوی نیز در بالاترین جایگاه ها قرار بگیرد.
آیت الله سیداحمد خاتمی با بیان اینکه تاریخچه نیروی انتظامی به عصر حضرت امیرالمومنین می‌رسد، اظهار داشت: حضرت امام علی(ع) پاک ترین و شجاع ترین نیروها را در شرطه الخمیس به کار گرفت و فرماندهی آن را به اصبغ ابن نباته تیمی سپرد.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به عنوان امین جان، مال و ناموس مردم باید از پاک ترین دستگاه ها باشد، تصریح کرد: ماموران انتظامی باید به خدمت در نیرویی که توسط حضرت علی(ع) بنا شده، افتخار کنند.
وی بی حجابی را یک جرم مشهود معرفی کرد و افزود:‌ خادمان ملت در نیروی انتظامی باید در مقابل این پدیده بایستند.
آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه خانواده مامور نیروی انتظامی باید در تراز نیروی انتظامی باشند، خاطرنشان کرد:‌ احساس مسئولیت نسبت به خانواده، بسیاری از ناهنجاری‌ها را کاهش می دهد.
امام جمعه موقت تهران التزام عملی و اعتقادی به نظام اسلامی را به عنوان یک انتظار ویژه از نیروهای مسلح برشمرد و اظهار داشت: پلیس اسلامی نباید اهل مسامحه و سیاسی کاری باشد.
وی با اشاره به اینکه همه حکومت های بشری با میزانی از تخلف دست و پنجه نرم می کنند، خاطرنشان کرد:‌این توجیه از تخلف و حمایت از آن است که اشتباهی جبران ناپذیر به نظر می‌رسد.
آیت الله احمد خاتمی با تاکید بر اینکه نعمت بهره مندی از یک رهبر فرزانه، شجاع، کشورشناس، مدیر و مدبر یک مزیت بزرگ برای همه مردم ایران است، بیان داشت:‌حتی غربی‌ها حضرت امام خامنه‌ای را به عنوان یکی از دوراندیش‌ترین رهبران تاریخ می‌شناسند.
امام جمعه موقت تهران با تقدیر از جانفشانی فرزندان ملت برای از میان بردن شجره منحوس داعش، تصریح کرد‌: اگر شهدای مدافع حرم نبودند، باید در شهرهای مرکزی ایران با داعش می‌جنگیدیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، ظهر یکشنبه در آئین افتتاح شورای حل اختلاف ویژه نیروی انتظامی و اعطای احکام صلح یاران مستقر در کلانتری‌ها گفت: امروز برای ۲۱۹ نفر از کارکنان کلانتری‌های سراسر استان کرمان ابلاغ صلح یاری صادر شد.

وی با اشاره به اینکه همگان قدردان زحمات شبانه روزی پلیس هستند، افزود: فراجا با توجه به تعدد مسئولیت‌ها و وظایف خود، همچنان در جهت افزایش امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کنید که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: ۴ هزار و ۵۰۰ پرونده به هیأت‌های صلح در استان ارجاع شده است که بیش از ۷۰ درصد پرونده‌های ارجاع شده به این هیأت‌ها منتهی به صلح و سازش شده است.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: از آنجایی که نیروی انتظامی بیشترین ارتباط را با مردم دارد و در جریان مشکلات و مسائل جامعه می‌باشد، به هیأت‌های صلح و صلح یاران بیش از پیش نیاز می‌باشد.

وی با بیان این مطلب که نیاز به تعامل و همکاری بیشتر نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش می‌باشد، افزود: بایستی کارکنان نیروهای انتظامی و دادگستری در جهت ترویج فرهنگ صلح وسازش در خانواده و جامعه تلاش کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این نشست گفت: راه اندازی هیأت‌های حل اختلاف منجر به افزایش صلح و کاهش اختلافات در جامعه می‌گردد.

سردار ناصر فرشید، با بیان اینکه چندین سال است که در کلانتری‌های استان مشاور یا مددکار اجتماعی فعالیت دارند و پرونده‌های زیادی را به صلح و سازش رسانده‌اند افزود: امیدواریم همگی بتوانیم در راستای ارتقا آرامش و امنیت جامعه قدم برداریم.

کد خبر 6097301

دیگر خبرها

  • تصاویری زیبا از همخوانی خادمان در چایخانه حضرت رضا(ع) | ویدئو
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • خادمان حرم امام رضا (ع) در سوگ شهادت صادق آل عبا به عزاداری پرداختند
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • عکسی قدیمی از سیدمحمد خاتمی در کنار همسر و فرزند عطاء الله مهاجرانی