Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@08:10:15 GMT

امنیت و اقتدار کشور مدیون و مرهون خون شهداست

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۴۴۱۷

امنیت و اقتدار کشور مدیون و مرهون خون شهداست

جانشین سپاه شهرستان ریگان با بیان اینکه جنگ نرم محدوده جغرافیایی ندارد و همه باید به‌عنوان یک افسر جنگ نرم عمل کنیم گفت: امنیت و اقتدار کشور مدیون و مرهون خون شهداست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ریگان، یدالله بلوچی ظهر امروز در یادواره شهید آبروی محله بزرگداشت شهید ناصر فریدافشار با اشاره به اینکه همه باید رهروی راه روشن و زرین شهدا باشیم اظهار داشت: شهدا با خدا معامله کردند و بهترین و زیباترین نوع رفتن را انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شهادت آغاز یک زندگیست زیرا که شهدا نزد پروردگار روزی می‌خورند.

جانشین سپاه شهرستان ریگان با اشاره به اینکه زحماتی را که شهدا، رزمندگان و ایثارگران کشیدند و برای ما و شما میراث گرانبها به جا گذاشتند افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران ، به برکت خون شهدا مقتدرترین نظام است.

وی افزود: امروز هرکس در هر سطحی چه سطوح بین‌المللی و چه داخلی هرگونه چانه‌زنی دارد اقتدار امروزش را از شهدا گرفته است.

بلوچی گفت: اگر زورگویان و مستکبرین عالم بر سر میز مذاکره می‌آیند آن قدرتی که اینها را بر سر میز کشانده است و چانه‌زنی و قدرت مذاکره و امثال اینها نیست، اقتدار امروز مسئولان ما بر عرصه‌های جهانی ناشی از خون شهداست.

وی با بیان اینکه دشمنان برای مقابله با نظام در سه سطح برنامه‌ریزی کرد گفت: نوع اول برنامه‌ریزی آنها جنگ سخت بود که هشت سال با تمام قدرت بر علیه جمهوری اسلامی از کانال رژیم بعثی عراق جنگیدند و ما با قدرت و تکیه بر نیرو و توان شهدا در مقابل آنها ایستادگی کردیم.

جانشین فرمانده سپاه ریگان با اشاره به اینکه دشمنان پس از ناکامی در جنگ سخت به نوع دیگری از جنگ به نام جنگ نیمه‌سخت روی آوردند افزود: جنگ نیمه‌سخت در بعد اقتصادی، امنیتی و اطلاعاتی است و خوشبختانه هر توطئه‌ای که دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی کردند به مدد رهبری خنثی شده است.

وی با بیان اینکه امروز همه ما درگیر جنگ نرم هستیم گفت: جنگ نرم محدوده جغرافیایی ندارد و اگر روزگاری در جنگ سخت دو میلیون نفر درگیر جنگ بودند امروز تمام ملت درگیر جنگ نرم هستند و همه ما باید به عنوان یک افسر جنگ نرم عمل کنیم.

بلوچی با اشاره به اینکه کشته جنگ سخت شهید بود که باعث عزت نظام است گفت: تلفات جنگ نرم طلاق، اعتیاد و هزاران معضل اجتماعی است که هرگز این تلفات باعث افتخار ما نخواهند بود.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم مستقیم سراغ خانه و خانواده رفته است گفت: اگر بنیان خانواده را بهم بریزیم بنیان تربیت به عنوان اولین محیطی را که فرزند در آن پروش پیدا می‌کند از بین رفته است.

انتهای پیام/

R7860/P1486/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در سفر به اردبیل گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی امروز، ۸ اردیبهشت در سفر به اردبیل ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شجاعت، ایستادگی و مقاومت را از جمله درس‌آموخته‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین درس‌آموخته‌ها شهدا اخلاص در عمل است.

معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌ساله جنگ تحمیلی گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌ساله جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری نموده‌اند.

وی در پایان جایگاه شهداء را والا دانست و تکریم و تعظیم مقام شهداء و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی برشمرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • سالم غذا بخورید تا مدیون نباشید !/مسافرین «ماه» روی زمین کاشته می‌شوند
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد