Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

علی یدالله‌زاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار استان همدان از پیشرفت ۷۵ درصدی اجرای پروژه زیرگذر شهرک صنعتی بهاران یا شهرستان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، علی یدالله‌زاده با اعلام این مطلب افزود: در راستای تسریع اجرای این پروژه همزمان با سفر ریاست جمهوری وقت در سال ۹۰ مصوبه‌ای تنظیم و مقرر شد وزارت راه و شهرسازی، پس از آزادسازی اراضی محل احداث تقاطع یاد شده توسط استانداری نسبت به اجرای پروژه اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در همین راستا عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد و تاکنون از پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی برخوردار است، بیان کرد: هدف از اجرای این طرح داشتن ترافیک ایمن و روان و صرفه‌جویی در مصرف سوخت و انرژی و کوتاه شدن زمان سفر است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار در رابطه با مشخصات زیرگذر شهرک صنعتی بهاران عنوان کرد: این پروژه شامل احداث یک دهنه ۱۴ متری با طول ۴۰ متر در حال ساخت است.

وی در بخش پایانی سخنانش یادآور شد: در مناقصه دوم نیز شرکت همدان پارس با مبلغ ۲۱ میلیارد ریال برنده عملیات اجرایی پایانی این پروژه شده است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رشید العبایجی تولیت آستان قدس حسینی افزود: میزان پیشرفت در فرودگاه بین‌المللی کربلا اکنون به هفتاد و پنج درصد رسیده است و بیشتر ساختمانها و امکانات و فیلدهای هوایی و زمینی تا حدود نود درصد تکمیل شده‌اند.

وی ادامه داد: تمامی تجهیزات لازم برای فرودگاه فراهم شده است و کارکنان از دو سال پیش دوره‌های پیشرفته را در کشورهای خارجی دیده‌اند و در حال حاضر برای انجام وظیفه آماده هستند.

لازم به ذکر است که اقدامات لازم در فرودگاه بین المللی کربلا وابسته به آستان قدس حسینی با سرعت بالا و بدون توقف ادامه دارد و افتتاح و بهره برداری از فرودگاه به طور کلی به افزایش جهش اقتصادی و گردشگری در عراق کمک می‌کند.

کد خبر 6091018 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر