Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شهرداری شهرگلستان گفت: طرح تعریض و بازگشایی معابر شهرگلستان با تعریض و افزودن یک باند به جاده ساوه ادامه‌دار خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عرب سرپرست شهرداری شهرگلستان در گفت‌و گو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به بازدید از پروژه تعریض و بازگشایی انتهای خیابان 14 معصوم (ع)، تصریح کرد: در راستای تعریض و بازگشایی معابر شهرگلستان به منظور سهولت در عبور و مرور شهروندان، دومین ملک در انتهای خیابان 14 معصوم (ع) که عبور و مرور شهروندان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه ساخته بود، تخریب و بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان این امر که اکثر معابر شهری دارای مشکلات مهندسی در طراحیشان هستند، تاکید داشت: باتوجه به عدم طراحی مناسب و درست اغلب معابر شهر و بافت فرسوده آن، رشد سریع و تراکم جمعیت و افزایش خودروها، حمل و نقل درون شهری یکی از مهمترین چالش‌های پیش‌روی شهرگلستان به شمار می رود.

علیرضا عرب در خصوص برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط مجموعه مدیریت شهری در راستای ساماندهی و کاهش ترافیک، تبیین کرد: در این زمینه علاوه‌بر تعریض انتهای خیابان 14 معصوم (ع)، تعریض جاده ساوه که به زودی به بهره برداری خواهد رسید، کمک شایانی به کاهش ترافیک خواهد کرد.

وی همچنین به ادامه‌دار بودن طرح‌های این چنینی در سطح شهرگلستان اشاره کرد و گفت: توافقات دیگری هم در زمینه تعریض ورودی شهرک‌ها صورت گرفته است که با نهایی شدن توافق، شاهد تعریض آن‌ها خواهیم بود.

سرپرست شهرداری شهرگلستان با اشاره به تعریض محور مواصلاتی جاده ساوه در محدوده پارک شورا تا دور برگردان شهرک سبزدشت، بیان داشت: این محور همواره تصادفات و تلفات جاده‌ای به همراه داشت و به همین علت تعریض این محدوده در دستور کار مدیریت شهری گلستان قرار گرفت.

وی درپایان باتوجه به اینکه کاهش ترافیک شهری هدف اصلی چنین پروژه‌هایی می باشد، افزود: در گذشته در دوربرگردان سبزدشت ترافیک سنگینی می شد اما با تعریض و اضافه کردن یک باند دیگر، منطقه ایمن گردید و بار ترافیکی روان شد و عبور و مرور رانندگان در این محور آسان می گردد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر

به گزارش همشهری آنلاین، سید ابوالفضل موسوی‌پور در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

او افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

کد خبر 847204 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها تهران تصادف حوادث ایران

دیگر خبرها

  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر