Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@08:58:30 GMT

اجرای 52 عنوان برنامه در هفته بسیج در میرجاوه

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۵۶۱۸

اجرای 52 عنوان برنامه در هفته بسیج در میرجاوه

به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه؛ جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج با حضور جانشین سپاه شهرستان میرجاوه و اعضای شورای اداری در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
معاون فرماندار میرجاوه در این جلسه اظهار کرد: آسایش، آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک بسیجیانی هستیم که با رشادت‌ها و ایثارگری‌های خود اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن به دست دشمنان اسلام بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ذورقی افزود: بسیج اهل بصیرت و پاسدار خطوط انقلاب است، احساس مسولیت و تعهد در برابر انقلاب، شناخت نسبت به شرایط زمان و مکان از مهمترین و بارزترین ویژگی هر فرد بسیجی است و در این راستا بسیجیان بعد از انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف وحدت همدلی را در دفاع از میهن اسلامی به ظهور رسانده اند.
جانشین سپاه شهرستان میرجاوه نیز در این جلسه با بیان اینکه ترویج تفکر بسیجی در جامعه سبب افزایش روح معنویت و وحدت می‌شود، اذعان کرد: هفته بسیج فرصتی برای نمایش توانایی و آمادگی میلیون‌ها بسیجی آموزش دیده در سطوح مختلف و همچنین بیان رشادت‌ها و فداکاری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.
سرهنگ پاسدار حسین قمبری افزود: امسال ۵۲ عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان میرجاوه برگزار می‌شود که تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه اقتصادمقاومتی و افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.
در پایان این جلسه مقرر شد تا همه ادارات همکاری لازم را برای اجرای هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته بسیج داشته باشند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه با حضور منتخب مردم شهرستان‌های خاش و میرجاوه و تفتان در مجلس شورای اسلامی و مهندس جمشیدزهی فرماندار میرجاوه و اعضای شواری تامین و اداری شهرستان و جمعی از فرهنگیان شهرستان در سالن ورزشی آموزش و پرورش برگزار گردید.
براهویی مدیر آموزش و پرورش میرجاوه در این آیین ضمن گرامیداشت هفته مقام شامخ معلم اظهار داشت: قطعا نقطه پیشرفت کشور، آموزش و پرورش است چراکه این نهاد تربیتی و آموزشی زمینه پیشرفت کشور را فراهم می‌کند و شما معلمان و مدیران نیز در این زمینه نقش بسزایی دارید؛ و افزود امسال در این مراسم از ۳۴ معلم و مدیر و مربی پرورشی تجلیل بعمل آمد.
مهدی جمشیدزهی فرماندار میرجاوه در جمع دانش آموزان و معلمان با تبریک روز معلم و گرامی داشت یاد و خاطره شهید استاد مرتضی مطهری به بیان اهمیت نقش و جایگاه تعلیم و تربیت در جامعه پرداخت.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان میرجاوه با اشاره به اینکه معلمان در جامعه ما نقش مهمی در تربیت دانش آموزان دارند و باید همواره با جدیت در انجام این رسالت خطیر نقش آفرین باشند. گفت: هدف معلمان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تربیت نسل‌ها و پرورش انسان‌هایی در تراز انقلاب اسلامی است.
کرد منتخب مردم در شهرستان‌های خاش، میرجاوه و تفتان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: برای رفع درصد بالایی از مشکلات معلمان، باید باور به جایگاه والای معلم را در بین مسؤولان عالی رتبه و دولت نهادینه کنیم.
در پایان این مراسم با حضور منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و جمعی از مسئولین از معلمان، مربیان پرورشی و مدیران نمونه در سطح شهرستان تجلیل بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون