Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی و حجیم در خصوص افزایش قیمت نان گفت: مطابق اعلام اتاق اصناف از فردا نان‌هایی که آرد یارانه‌ای دریافت می‌کنند همانند سنگک بربری، تافتون و لواش ١٥ درصد گران خواهد شد.

محمدجواد کرمی، ادامه داد: قرار بر این شده است که صبح فردا با اعلامیه رسمی اتاق اصناف به اتحادیه‌ها شاهد این افزایش قیمت باشیم پس در واقع افزایش قیمت نان فردا حتمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص شایعاتی مبنی بر عقب افتادن این طرح گفت: ما هم چنین شایعاتی را شنیده‌ایم اما فکر نکنم درست باشد. منبع خبر و تصمیم گیرنده اصلی در این خصوص اتاق اصناف است که تا این لحظه چیزی به ما اعلام نکرده است پس افزایش قیمت نان از فردا با ابلاغ اتاق اصناف به قوت خودش باقی است.

او در مورد نان‌های فانتزی و حجیم گفت: این نان‌ها از آرد یارانه‌ای آزاد استفاده می‌کردند و هیچگونه تغییری در قیمت این نوع آرد نداشتیم. پس هرگونه افزایش قیمت اینگونه نان‌ها غیر قانونی است.

منبع: ایلنا

403

افزایش قیمت نان فانتزی غیرقانونی یارانه آزاد آرد اتاق اصناف

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند

حجت الاسلام والمسلمین نکونام امام جمعه شهرکرد در دیدار هفتگی خود با روسای اتحادیه‌های اتاق اصناف شهرکرد نقش اصناف در مهار تورم را اساسی دانست.

وی، نوسان قیمت‌ها را بهانه‌ای برای برخی سودجویی‌ها عنوان کرد و گفت: افزایش قیمت روز نباید بر کالایی که قبلا خریده شده است اعمال شود چراکه نتیجه آن اخلال دربازار، اقتصاد واجحاف درحق مردم می‌شودکه از لحاظ شرعی واخلاقی ناپسند و منکر است.

بیشتر بخوانید

دولت در زمینه کنترل مهار تورم از رشد نقدینگی جلوگیری کرد

نکونام، رعایت انصاف و اعمال قیمت بیشتر را منوط به خرید گرانتر کالا در همان روز دانست و اضافه کرد: اگر اصناف این مهم را رعایت کنند مهار تورم به نسبت زیاد، جلب اعتماد مردم و همراهی آنان حاصل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۳۱ اردیبهشت روز شهرکرد از اصناف خواست: این روز را بهانه‌ای برای آغاز رونق اقتصادی شهرکرد به عنوان مرکز استان بدانند و برنامه‌های خود را برای افزایش رونق اقتصادی بازار مرکز استان عملیاتی کنند.

در این نشست روسای اتحادیه‌های اصناف شهرکرد مهمترین چالش‌ها و مطالبات هم صنفی‌های خود را مطرح کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ارتباط اتاق ها با هدف ارتقا شبکه سازی ارتقا یابد
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی، ارتباط چندانی با بانک مرکزی ندارد