Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:12:39 GMT

طرح هادی در ۱۲۵ روستای آذربایجان غربی اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۷۰۵۷

طرح هادی در ۱۲۵ روستای آذربایجان غربی اجرا می شود

ارومیه- مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی از اجرای طرح هادی در ۱۲۵ روستای استان طی سالجاری خبر داد.

محمود بدلی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه از زمان اجرای طرح هادی تاکنون این طرح در ۵۰۱ روستای استان به اتمام رسیده است افزود: امسال در ۱۲۵ روستای استان هم عملیات اجرایی طرح هادی اجرا می شود.

وی از اختصاص ۲۶۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی روستایی در آذربایجان غربی خبر داد و اظهارداشت: تاکنون در ۲۳ درصد از روستاهای استان عملیات طرح هادی اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدلی مسیر گشایی، جدول گذاری، بهسازی و آسفالت ریزی، احداث یادمان و احداث دیوار ساحلی را از جمله اقداماتی برشمرد که در راستای اجرای طرح هادی در روستاهای استان انجام می شود.

وی اضافه کرد: سهمیه قیر رایگان آذربایجان غربی در سال های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ هجری شمسی ۳۲ هزار تن بود که این میزان قیر با همکاری دهیاری های استان و مشارکت اهالی روستاها در ۱۲۴ روستا توزیع شد و امسال نیز با اختصاص بیش از ۲۲ هزار تن قیر در ۱۰۰ روستای استان آسفالت ریزی می شود.

بدلی با بیان اینکه آذربایجان غربی دارای دو هزار و ۲۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار است که نقشه طرح هادی در همه این روستاها اجرا شده است عنوان کرد: طرح هادی روستایی با هدف ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان، هدایت فیزیکی روستاها و تامین عادلانه امکانات انجام می گیرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۷۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است

امیر برومند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ۱۸۸ طرح هادی روستایی با اعتبار هزار و ۴۱۴ میلیارد ریال در استان بوشهر در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: از این تعداد، ۳۸ طرح هادی با اعتبار ۳۳۷ میلیارد ریال از محل عوائد حاصل از فروش زمین‌های روستایی، ۹۰ طرح هادی با اعتبار ۸۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای که معادل ۶۵ درصد تخصیص از اعتبارات ابلاغ شده سال جاری و آسفالت معابر به مساحت ۱۶۰ هزار مترمربع در ۶۰ روستا با اعتبار ۲۴۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر رایگان و با مشارکت دهیاری‌ها در حال اجرا هستند.

وی یادآور شد: سال گذشته ۱۴۵ طرح هادی روستایی از محل اعتبارات تملک دارایی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال در استان بوشهر اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر آسفالت ۸۳۵ هزار متر مربع معابر روستایی استان به طول ۱۰۴ کیلومتر در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این طرح‌ها با اعتبار ۵۱.۷ میلیارد تومان از محل قیر رایگان در قالب ۱۰۳ روستا با مشارکت دهیاری‌ها اجرا شده است.

برومند اجرایی شدن ۱۰۸ طرح هادی به مساحت ۱۵۶ هزار متر مربع در روستاها را از فعالیت‌های بنیاد مسکن استان بوشهر در سال گذشته دانست و بیان کرد: این طرح‌ها که شامل زیرسازی، ایجاد جدول، آسفالت، سنگ فرش معابر، و ساخت پیاده‌رو است با اعتبار ۴۷۰ میلیارد ریال اجرا شد.

کد خبر 6091193

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی