Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@17:03:39 GMT

۵ اورژانس بیمارستانی در آذربایجان غربی احداث می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۷۳۶۵

۵ اورژانس بیمارستانی در آذربایجان غربی احداث می شود

ارومیه-رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از احداث پنج اورژانس بیمارستانی در استان خبر داد.

جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه احداث اورژانس بیمارستانهای پنج شهرستان از جمله ارومیه، خوی، نقده، سردشت و پیرانشهر در دست اجراست افزود: هم اکنون سه اورژانس بیمارستانی در شهرستانهای سردشت، نقده و پیرانشهر تکمیل شده و اورژانس ارومیه و خوی نیز در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: احداث و توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه درزمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع در حال احداث است ولی در ادامه تبدیل به پروژه توسعه بیمارستان به مساحت ۲۰هزار متر مربع شد.

آقازاده اظهارداشت: اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه که طبقه فوقانی آن نیز بخش تشخیص و درمان سرطان و  پیوند مغز استخوان و بخش شیمی درمانی و بخشهای بستری با ۴ اتاق عمل است در ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در خصوص پروژه دانشگاه علوم پزشکی یعنی آزمایشگاه رفرانس گفت: این پروژه نیمه کاره بود ولی با همت همکاران توانستیم مشکلات پیمانکاری این پروژه را حل کنیم و اکنون در نظر داریم دو طبقه از این آزمایشگاه را به آزمایشات تحقیقاتی دارای بیو بانک اختصاص دهیم و دو طبقه دیگر آن نیز تشخیصی و آموزشی است.

وی خاطرنشان کرد: آزمایشگاه و بخش پاتولوژی داخل بیمارستان امام خمینی (ره) و بخش آزمایشگاه ژنتیک بیمارستان شهید مطهری، آزمایشگاه قدس نیز به این محل انتقال می یابند و امید داریم تا با این کار باری از دوش بیمارستان امام برداشته شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مسئولین استانی و شهری ارومیه، یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.

این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

بر طبق اخبار غیررسمی این هتل ۲ ستاره است

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پروژه احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه کلنگ‌زنی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو - اشنویه اجرا می‌شود و دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح این پروژه در توسعه گردشگری استان تاثیر مهمی خواهد داشت.

مرتضی صفری افزود: نزدیکی به مرز سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و ... از جمله ظرفیت‌های سیلوانا هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901566

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت