Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@05:01:47 GMT

‌اسکان موقت زلزله‌زدگان با شتاب در حال انجام است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۷۸۸۷

‌اسکان موقت زلزله‌زدگان با شتاب در حال انجام است

استاندار کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری در بازدید از مناطق زلزله‌زده با توجه به بارندگی‌ها در منطقه، بر شکل‌گیری اسکان موقت تأکید داشتند که این کار با شتاب در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سرپل‌ذهاب، هوشنگ بازوند امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حضور پدرانه و پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب در جمع زلزله‌زدگان مایه قوت قلب و دلگرمی آن‌ها بود اظهار داشت: رهبر انقلاب علاوه بر حضور در میان مردم زلزله‌زده به بازدید میدانی از روستاهای زلزله‌زده منطقه پرداختند و از نزدیک با آسیب‌دیدگان به گفتگو پرداختند و مشکلات موجود را از زبان آن‌ها جویا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: رهبر انقلاب در نشستی که با حضور مدیران و مسئولان برگزار شد بر سرعت عمل در کارها و مدیریت متمرکز و کارآمد تأکید کردند که این رهنمود در عرصه عمل با جدیت دنبال می‌شود.

استاندار کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری با توجه به بارندگی‌ها در منطقه، بر شکل‌گیری اسکان موقت تأکید داشتند که این کار با شتاب در حال انجام است.

بازوند افزود: براساس تقسیم کار انجام شده قرارگاه خاتم‌الانبیاء هم اکنون مشغول عملیات آواربرداری است تا بستر برای ایجاد اسکان موقت و دائم هرچه سریعتر فراهم شود.

وی عنوان کرد: با تصویب دولت 281 میلیارد تومان کمک بلاعوض در اختیار زلزله‌زدگان قرار می‌گیرد که این کار پس از تکمیل پرونده توسط بنیاد مسکن انجام می‌شود.

انتهای پیام /

R41380/P1377/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از معلمان فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم به طور پیوسته برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جمعی از معلمان فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر