Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: انجام پژوهش‌های کاربردی و عمل‌گرا لازمه تعمیق دینی و معارف اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی هوایی عصر امروز در جلسه شرح وظایف و ماموریتهای دفتر برنامه‌ریزی و توسعه آموزشهای تخصصی غیر رسمی در اردبیل اظهار داشت: برنامه‌ریزی و انجام مطالعات اجمالی و راهبردی و نیز در کنار این دو مشخصه انجام پژوهشهای کاربردی در زمینه مسائل فرهنگی جامعه می‌تواند بسیاری از مشکلات حال‌حاضر را برطرف سازی کند که در این زمینه حضور جوانان لازمه کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت شناسایی و تحلیل ترفندهای فرهنگی و تبلیغی علیه اسلام و انقلاب افزود: در این زمینه ارائه راهکارهای مقابله و پیشگیری متناسب با ماموریتهای سازمان تبلیغات اسلامی نیاز مبرمی است که در این زمینه نقش مبلغان و روحانیون بیش از پیش حائز اهمیت خواهد بود.

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور تبیین مواضع ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف را از جمله وظایف معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی دانست و گفت: این سازمان همواره در 4 محور اصلی برنامه‌های خود را پیش برده است که در این چهار محور حضور مبلغان و روحانیون باید پررنگ‌تر باشد.

موسوی‌هوایی بیان کرد: علم‌افزایی یکی از محورهای هدف گذاری شده از سوی سازمان تبلیغات اسلامی کشور می‌باشد که در این زمینه باید روحانیون ما بکوشند تا آشنایی لازم در راستای علوم مرتبط با مسئله تبلیغ را کسب کنند که در این زمینه مطالعه کتب و منابع مختلف می‌تواند تنها راهکار این مسئله باشد.

وی با اشاره به اینکه تولید محتوای مناسب تبلیغ محور بعدی در مسیر تحقق سیاستهای تبلیغات اسلامی می‌باشد، افزود: تولید محتوای تبلیغ نیز بسیار حائز اهمیت است چرا که وقتی که روحانیون و مبلغان در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی راهکار به مردم ارائه می‌دهند باید تمامی این راهکارها سنجیده شده و دارای محتوای غنی باشد.

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور اظهار کرد: روش تبلیغ و ابزار تبلیغ محور سوم است که این مولفه اهمیت بیشتری نسبت به دو محور قبلی دارد و نیاز است تا روحانیون ما در تمامی نقاط کشور ابزاری مناسب را برای تبلیغات خود برگزیده و از آن استفاده بهتر و مناسب‌تری داشته باشند.

موسوی‌هوایی گفت: اطلاع‌رسانی مواضع مختلف در مسائل تبلیغی نیز به عنوان چهارمین محور در راستای هدف‌گذاری و سیاست تبلیغات اسلامی کشور می‌باشد.

انتهای پیام/

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حمیدرضا اینانلو با اشاره به توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت گفت: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی دارد، می‌تواند توانمندی خود را به کشور‌های دیگر ارائه دهد، همچنین درباره خدمات ضروری برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی، ایران آمادگی کمک به کشور‌های آفریقایی و بهره برداری از این مراکز با صد در صد تجهیزات پزشکی را دارد.

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو افزود: زمینه همکاری درباره انتقال فن آوری و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با گسترش روابط با این کشور‌ها امکان پذیر است.

دومین نشست بین‌المللی ایران و آفریقا با حضور بیش از ۲۰ کشور آفریقایی از ۷ تا ۱۰ اردیبهشت در تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • پیشگامی ایران در زمینه دانش تالاسمی
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش