Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:نمایندگان اوزان ۷۱ و ۷۵ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران، مدال برنز رقابت‌های قهرمانی جهان در رده سنی زیر ۲۳ سال را از آن خود کردند تا تیم ایران در پایان رقابت‌های ۴ وزن نخست صاحب ۲ مدال برنز شود.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، در پایان رقابت‌های روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان که در کشور لهستان در حال برگزاری است، فرشاد بلفکه در وزن ۷۱ و پیام بویری در وزن ۷۵ کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در وزن ۷۱ کیلوگرم فرشاد بلفکه پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل کروموف از بلغارستان ۲ بر صفر به برتری رسید. وی در یک چهارم نهایی برابر دانیل کاتاراگا نفر پنجم جهانی ۲۰۱۷ از مولداوی ۷ بر صفر شکست خورد و با توجه به صعود کاتاراگا به دیدار نهایی، بلفکه به مرحله شانس مجدد رفت تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند. بلفکه در این مرحله مقابل پولیتایف از اوکراین با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید و راهی دیدار رده‌بندی شد.
بلفکه در دیدار رده‌بندی نیز برابر ریکاردو آبرسیا از ایتالیا با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و مدال برنز را از آن خود کرد.
در وزن ۷۵ کیلوگرم که ۲۵ نفر به روی باسکول رفتند، پیام بویری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف نیلیپیوک از لهستان رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید. وی در مرحله یک چهارم نهایی برابر حریفی از دانمارک ۲ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در نیمه نهایی برابر بولکوادزه از گرجستان ۲ بر یک شکست خورد و به رده‌بندی رفت.
بویری در دیدار رده‌بندی و برای کسب مدال برنز به مصاف بارشیلیکوف از قزاقستان رفت و در پایان با برتری ۶ بر ۲ دومین مدال برنز ایران در این رقابت ها را بر گردن آویخت.
مهدی فلاح در وزن ۸۵ کیلوگرم و امیرحسین حسینی دیگر نمایندگان ایران در روز نخست این رقابت‌ها بودند که با شکست مقابل رقبا حذف شدند. به این ترتیب در پایان رقابت‌های ۴ وزن نخست، ایران توسط فرشاد بلفکه و پیام بویری صاحب ۲ مدال برنز شد.
فردا (چهارشنبه) و در روز پایانی این رقابت‌ها، ۴ نماینده دیگر ایران به روی تشک خواهند رفت. برچسب ها: مدال برنز کشتی فرنگی ، کشتی ، مدال

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی

در رویدادی که نگاه‌ها را به خود جلب کرده است، بیمه البرز به عنوان حامی اصلی، برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی را عهده‌دار شده است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، این دوره از مسابقات کشتی فرنگی با حضور بیش از ۲۰۰ کشتی گیر مدعی قهرمانی و با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و همچنین چهار کشور برزیل، ارمنستان، عراق و سوریه در محل سالن مسابقات مجموعه ورزشی نفت اهواز از ۶ تا ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

این مسابقات بصورت زنده از شبکه‌های سه سیما، ورزش و شبکه استانی خوزستان و با گزارش مستقیم هادی عامل روی آنتن می‌رود.

خاطرنشان می‌شود فضای تبلیغاتی سالن برگزاری این دوره از مسابقات در اختیار بیمه البرز است.

دیگر خبرها

  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید