Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@23:33:01 GMT

ادینیو:فک نمیکنم دوباره به تراکتور برگردم

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۹۸۴۹

ادینیو:فک نمیکنم دوباره به تراکتور برگردم

لوسیانو ادینیو مهاجم پیشین تراکتورسازی تبریز در مورد دوران حضورش در تبریز و تراکتورسازی تبریز با پارس فوتبال گفتگوی مفصلی انجام داد که خواندن آن نمی تواند خالی از لطف باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوسیانو ادینیو ، مهاجم محبوب برزیلی که در دو مقطع برای تیم تراکتورسازی بازی کرده و جزو محبوب ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه به شمار می رود، در پایان لیگ شانزدهم راهی کشورش شد و اعلام کرد که دیگر قصد بازی در کشوری خارج از برزیل را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوسیانو ادینیو در گفت و گو با خبرنگار پارس فوتبال در مورد شرایط تیم تراکتورسازی صحبت کرد:

فکر نمی کردم تیم این همه با مشکل مواجه شود

تراکتور تیم قدرتمندی است و همه می دانند که جای این تیم در رده های بالایی جدول است. فکر نمی کردم تیم این همه با مشکل مواجه شود ولی الان می بینیم که تراکتورسازی شرایط سختی را تجربه می کند و من هم از این موضوع نارحت هستم و دعا می کنم که هر چه زودتر تراکتور بازهم قدرتمند شود.

به هواداران تراکتور می گویم که ماشالله!

من همیشه بازی های تیم تراکتورسازی را دنبال می کنم. این تیم، تیم محبوب من است و وقتی می بینم که در این شرایط هم هواداران به ورزشگاه می آیند و تراکتور را تشویق می کنند به آنها می گویم که ماشالله! من همیشه هواداران تراکتورسازی را دوست داشتم و خواهم داشت چرا که آنها خیلی مهربان هستند و هیچوقت تیم شان را تنها نمی گذارند.

کسی از من نخواست که بمانم

سال گذشته دوران سختی را پشت سر گذاشتم و همه دیدند که من در چه شرایطی بازی می کردم. زمانی که تراکتور را ترک کردم کسی از من نخواست که بمانم و من هم در آن زمان تصمیم خود را گرفته بودم که بروم.

روزهای خوب برای تراکتور در نزدیک است

آن طور که به من گفته اند، تراکتورسازی می تواند در نیم فصل دوم بازیکن جذب کند و اگر این اتفاق بیفتد چند بازیکن خوب که به تیم اضافه شوند، اوضاع بهتر خواهد شد. روزهای خوب برای تراکتور در نزدیک است و من هم از خدا می خواهم که کمک حال این تیم و هوادارانش باشد.

بازگشت به تراکتور؟!

فکر نمی کنم این اتفاق رخ دهد. من دو بار به تراکتور آمدم و برای این تیم بازی کردم. بار دوم چون هواداران را دوست داشتم آمدم و بازی کردم ولی فکر نمی کنم که شرایط به گونه ای باشد که من بازهم بتوانم به تراکتور بیایم. من الان یک هوادار هستم و مثل بقیه هواداران تراکتور این تیم را تشویق می کنم و برای موفقیت هایش دعا می کنم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم

مربی تیم فوتبال استقلال، آبی‌پوشان را مستحق کسب سه امتیاز در دیدار با تراکتور عنوان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد نوازی پس از تساوی بدون گل استقلال و تراکتور در تبریز گفت: بازی خوبی بود و بچه‌ها خوب بازی کردند. باید می‌بردیم، اما پیش نیامد و قسمت نبود.

مطهری: می‌خواستیم استقلال را ببریم؛ تساوی هم راضی‌کننده است

وی ادامه داد: در تمام بازی‌ها جنگیده‌ایم و تا الان نتیجه گرفته‌ایم و بالای جدول هستیم. از این به بعد هم تلاش می‌کنیم، هر چه خواست خدا باشد، همان می‌شود.

مربی استقلال درباره قضاوت پیام حیدری گفت: خوب بود و بد نبود. شاید فکر می‌کنم در یکی دو صحنه اشتباه داشت ولی کارشناسان باید نظر بدهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود
  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • خلاصه بازی تراکتور 0 - استقلال 0
  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی
  • میهمان ویژه دیدار تراکتور و استقلال
  • عکس‌| هواداران تراکتور ورزشگاه را پر نکردند!
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور مشخص شد
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند