Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:53:58 GMT

رونالدو و بنزما در برزخ لالیگا

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۰۵۲۹

رونالدو و بنزما در برزخ لالیگا

شاید پیروزی رئال مادرید مقابل ختافه در ۲۲ مهر خیلی خبر ویژه ای در آن روز نبود اما آن تنها بازی بود که کریس رونالدو و کریم بنزما در این فصل توانستند گل بزنند.

به گزارش خبرگزاری مهر،  ستاره پرتغالی و فرانسوی در تمامی بازی های دیگری در لالیگا برای رئال در این فصل به میدان رفته اند نتوانستند گلزنی کنند و مطمئنا این یکی از دلایل اصلی است که رئال هم اکنون با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا صدر نشین در رده سوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب در مورد رونالدو این است که او ضعیف ترین آمار در نرخ تبدیل ضربات آخر خود به گل را در بین تمامی بازیکنان شاغل در پنج لیگ معتبر اروپایی دارد. 

گل پیروزی بخش در دقایق پایانی بازی مقابل ختافه تنها باری بود که رونالدو از مجموع ۵۵ شوت به سمت دروازه اش موفق شد دروازه حریف را باز کند. در واقع نرخ تبدیل گل رونالدو از ضربات به سمت دروازه اش ۱.۸۲ درصد است که آمار عجیبی برای برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا محسوب می شود.

این در حالی است که در این رده بندی رونالدو از تمامی مهاجمانی که در پنج لیگ معتبر اروپایی بازی می کند بیشتر شوت به سمت دروازه داشته است.

در دفاع از این آمار و عملکرد رونالدو باید گفت که او پنج بازی ابتدایی لالیگا را به دلیل محرومیت بعد از اخراج در دیدار سوپرکاپ اسپانیا مقابل بارسلونا از دست داد. 

در طرف مقابل ستاره پرتغالی در لیگ قهرمانان در بهترین فرم آمادگی خود بوده و در چهار بازی تا به حال شش گل به ثمر رسانده است. به نظر می رسد رونالدو فقط در لالیگا بدشانس بود، جایی که در آن، فصل پیش در ۲۹ بازی ۲۵ گل به ثمر رساند و نقش مهمی در قهرمانی رئال مادرید داشت.

شرایط کریم بنزما هم بهتر از رونالدو نیست، او از مجموع ۱۸ شوت به سمت دروازه اش نرخ تبدیل به گل ۵.۵۶ را در اختیار دارد. بنزما در این رده بندی که ضعیف ترین مهاجمان پنج لیگ انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا حضور دارند در رده بیستم قرار دارد. 

شرایط برای بنزما وقتی بدتر می شود که بگوییم او در باقی رقابتها هم نتوانسته گلزنی کند و در واقع در تمامی رقابتهای این فصل برای رئال مادرید تنها دو گل به ثمر رسانده است.

بارسلونا به هیچ عنوان با چنین مشکلی در این فصل روبرو نیست و تلاش می کند بار دیگر عنوان قهرمانی را از رئال مادرید پس بگیرد. آبی و اناری ها اگر بتوانند یکشنبه هفته آینده در دیدار حساس مقابل نزدیک ترین تعقیب کننده خود، والنسیا به پیروزی برسند اختلاف خود با تیم دوم جدول را به ۷ امتیاز خواهند رساند.

By Mohammad Ali Mir Gilani / محمدعلی میرگیلانی

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با غلبه بر منچسترسیتی موفق شد به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و با پیروزی برابر بارسلونا شانسش برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا را هم به شکل قابل توجهی افزایش داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی حالا به دشوارترین مقطع از فصل رسیدند و این هفته باید در لالیگا روبروی رئال سوسیداد قرار بگیرند و در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ به مصاف این تیم خواهند رفت.

آنها برای به دست آوردن عنوان قهرمانی در لالیگا به دو پیروزی و یک تساوی نیاز دارند و امیدوار هستند که بتوانند با غلبه بر سوسیداد با روحیه خوبی قدم به بازی به برابر شاگردان توماس توخل بگذارند اما در فاصله یک روز تا برگزاری این بازی خبر بدی را دریافت کردند.

نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده است که بلینگام به دلیل مشکلات گوارشی و التهاب روده و معده در تمرینات امروز رئال مادرید غایب بوده و رودریگو هم به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانسته است دیگر بازیکنان این تیم را همراهی کند.

مشخص نیست که شرایط این دو بازیکن برای حضور در ترکیب رئال مادرید در بازی فردا شب چطور خواهد بود اما انتظار می‌رود که آنها برای دیدار دشوار برابر بایرن مونیخ که سه شنبه شب هفته آینده برگزار خواهد شد آماده باشند.

دیگر خبرها

  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏
  • سوسیداد 0-1 رئال: تیم کارلتو برای قهرمانی عجله دارد
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!