Web Analytics Made Easy - Statcounter

شستشو و گندزدایی یک باب مخزن زمینی هزار مترمکعبی ابفار شهرستان پیشوا دلیل قطعی آب برخی روستاهای اعلام شد

 

 

به گزارش خبرگزاری صداو سیما؛  بخشدار بخش مرکزی پیشوا گفت: در راستای ارتقاء سطح کیفی ، بهبود و حفظ شاخصهای کیفی آب شرب روستاهای چالتاسیان ، دهماسین،حبیب آباد ، قاسم آباد و عسگرآباد شهرستان پیشوا، عملیات شستشو و گندزدایی مخزن زمینی ۱۰۰۰ مترمکعبی مجتمع شهید مطهری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملایری افزود: در این عملیات پس از تخلیه کامل آب مخزن و رسوبات موجود ، شستشو و گندزدایی مخزن با پرکلرین انجام شد و پس از آن مخزن آبگیری و در مدار بهره برداری قرار گرفت .

با این اقدام ۱۲۴۸ مشترک با جمعیتی بالغ بر ۵۰۶۸ نفر در روستاهای فوق از ارتقاء کیفیت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۰۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ احمد گلباغی گفت: به دلیل تعمیر شبکه برق تاسیسات آب رسانی شهرستان رودبار، مشترکان آب سراسر این شهرستان، از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه تا غروب امروز با افت شدید فشار و یا قطعی آب مواجهند.

وی با بیان اینکه افت فشار و یا قطعی آب در مناطق بالادست این شهرستان ممکن است تا فردا صبح ادامه یابد ، از شهروندان رودبار خواست با مدیریت مصرف و ذخیره مقداری آب، با متخصصان امر همکاری کنند.

دیگر خبرها

  • ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار