Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره مقررات رسانه ای روسیه گفت این اداره نامه ای به گوگل فرستاده و خواستار توضیح درباره اظهارات اریک اشمیت رئیس شرکت الفابت که صاحب گوگل است شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما خبرگزاری رویترز گزارش داد: خبرگزاری اینترفاکس به نقل از یک مقام روس گفت در صورتی که وب سایت های اسپوتنیک و راشاتودی در نتایج جستجوی گوگل پایین تر نشان داده شوند کرملین علیه گوگل دست به اقدام خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الکساندر ژاروف، رئیس اداره مقررات رسانه ای روسیه گفت این اداره روز سه شنبه نامه ای به گوگل فرستاده و خواستار توضیح درباره اظهارات اریک اشمیت رئیس شرکت الفابت که صاحب گوگل است شده است. ژاروف گفت: «ما پاسخی دریافت می کنیم و درک می کنیم چه باید بکنیم.» وی افزود: «امیدواریم دیدگاه ما شنیده شود و مجبور نباشیم به اقدامات تلافی جویانه جدی تری دست بزنیم.» 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به برگزار کنندگان لایوهای غیر اخلاقی در اینستاگرام | پلیس: ۱۷۶۵ پیج مجرمانه شناسایی شد

به گزارش همشهری آنلاین، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا گفت: با اجرای طرح عملیاتی پیش‌دستانه علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ گردانندگان، مدیران و اعضای ۱۰ نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضائی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۹۸۳۵ تارنما نیز مورد رصد عام قرار گرفتند که با بررسی اطلاعاتی سایبری بر روی ۳۸۴۲ فقره تارنمای مشکوک تعداد ۱۷۶۵ مورد مجرمانه مشاهده شد که از این تعداد ۷۶۵ مورد با تذکر تلفنی و با همکاری هموطنان تمامی محتوای نامناسب مسدود شد و مابقی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا فراجا افزود: با بررسی‌های صورت گرفته، شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۹۱ درصد کماکان بیش‌ترین حجم آلودگی جرائم غیراخلاقی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به مطالبات گسترده و عمومی هموطنان از پلیس فتا برای پاکسازی و امن‌سازی فضای سایبر از محتواهای نامناسب و مغایر با شعائر دینی و هنجارهای عام جامعه و خانواده گفت: بخش اعظم گزارش‌های این حوزه توسط کاربران فهیم و آگاه فضای مجازی به این پلیس گزارش شده است.

مجید تصریح کرد: اجرای طرح‌های عملیاتی و پیش‌دستانه در خصوص این گونه جرائم که باعث نگرانی خانواده‌های ولایتمدار ایرانی شده، قطعا در اولویت پلیس فتاست.

رئیس پلیس فتای فراجا از هموطنان خواست که همچون گذشته در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 849278 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم پلیس فتا اینترنت - اینستاگرام جرایم سایبر فضاى مجازى

دیگر خبرها

  • ویولا آمهرد: سوئیس به اوکراین تسلیحات نخواهد داد
  • هشدار به برگزارکنندگان لایو‌های غیراخلاقی در اینستاگرام
  • سهم اقتصاد روسیه از اقتصاد جهانی به پایین‌ترین سطح می رسد
  • هشدار به برگزار کنندگان لایوهای غیر اخلاقی در اینستاگرام | پلیس: ۱۷۶۵ پیج مجرمانه شناسایی شد
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روس‌ها
  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روسها
  • هشدار مهم هواشناسی پس از پر شدن ۸۱ درصد مخازن سد‌های خوزستان
  • سد بزرگ ایران پر شد | هشدار مهم : از رودخانه فاصله بگیرید
  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟