Web Analytics Made Easy - Statcounter

"عفو بین‌الملل" در یک گزارش جدید نسبت به تاثیر مخرب و هشداردهنده‌ای که سوءاستفاده‌ و آزار و اذیت در رسانه‌های اجتماعی روی زنان دارد هشدار داد. آفتاب‌‌نیوز :  نتایج تحقیق انجام شده در سازمان عفو بین‌الملل نشان می‌دهد: سوء استفاده و اذیت و آزار در رسانه‌های اجتماعی تاثیر مخربی روی زنان دارد و زنان سراسر جهان در نتیجه این تجربیات آنلاین دچار استرس، اضطراب و اختلالات مشابه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماه گذشته تعدادی از زنان در سراسر جهان در اقدامی، شبکه اجتماعی توئیتر را برای مدت یک روز تحریم کردند. این اقدام در نتیجه عکس‌العمل ناکافی توئیتر در برابر اذیت و آزارهایی بود که این زنان به شکل آنلاین تجربه کرده بودند. همچنین این زنان تجربیات تلخ خود از سوء استفاده‌های آنلاین را به اشتراک گذاشتند. بسیاری از این اذیت و آزارها نقض آشکار استانداردهای عمومی توئیتر بوده و هنوز از این شبکه اجتماعی پاک نشده‌ است.
به گزارش ایسنا،‌این اعتراض و انتقاد آغازگر بحث و گفتگوهای جهانی در مورد اقداماتی شد که شبکه‌های اجتماعی باید در پاسخ به این سوء استفاده‌ها که در شبکه‌های اجتماعی متداول شده انجام دهند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی "عفو بین‌الملل"، این سازمان به بررسی تجربیات زنان ۱۸ تا ۵۵ ساله در دانمارک، ایتالیا، نیوزیلند، لهستان، اسپانیا، سوئد، انگلیس و آمریکا پرداخت. نزدیک به یک چهارم این زنان (حدود ۲۳ درصد) که در این بررسی شرکت کرده بودند حداقل یک بار تجربه سوء استفاده و اذیت و آزار آنلاین را داشته‌اند که از ۱۶ درصد در ایتالیا تا ۳۳ درصد در آمریکا متفاوت بوده‌ است.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین

ساعت پخش زنده رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از شبکه ورزش و آنلاین در ادامه آمده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فهرست پخش رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ از شبکه‌های تلویزیون و سایت‌های آنلاین به شرح زیر است:

ساعت پخش زنده فوتسال چهارشنبه ۵ اردیبهشت

فوتسال قهرمانی آسیا (تاجیکستان - افغانستان) ساعت ۱۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا (ایران قرقیزستان) ساعت ۱۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا (تایلند - عراق) ساعت ۱۴:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا (ازبکستان - ویتنام) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747403

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر تحولات جامعه بر میزان توسعه کشور
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل