Web Analytics Made Easy - Statcounter

یگان های ارتش سوریه در این عملیات دهها تن از تروریست ها را کشته و یا زخمی و مخفیگاه های آنان را تخریب کردند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما  خبرگزاری رسمی سوریه ( سانا) از دمشق گزارش داد یگان های ارتش سوریه در ادامه عملیات نظامی برای نابودی و ریشه کنی تروریست های جبهه النصره توانستند بخش های وسیعی از مناطق تحت اشغال این گروه را در جنوب غرب استان ریف دمشق و در حومه شهر قنیطره آزاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبرنگار سانا مستقر در قنیطره اعلام کرد یگان های ارتش پس از چند ساعت درگیریهای شدید با تروریست های جبهه النصره موفق شدند تپه حلف شور در حومه دو روستای بیت سابر و بیت تیما و تپه المقلع درغرب روستای کفر حور در جنوب غرب ریف دمشق را از حضور تروریست ها پاکسازی کنند.
خبرنگار سانا افزود یگان های ارتش سوریه در این عملیات دهها تن از تروریست ها را کشته و یا زخمی و مخفیگاه های آنان را تخریب کردند.یگان های ارتش سوریه شنبه گذشته نیز تعدادی از تپه های راهبردی و مشرف بر مناطق سهل حینه، کفر حور و بیت تیما را آزاد کردند و با آزاد سازی این مناطق مسیر تدارکاتی و امداد رسانی و محورهای تردد تروریست ها از این روستاها به طرف بیت جن قطع شد.
تروریست های وابسته به جبهه النصره که از جانب ارتش رژیم صهیونیستی حمایت می شوند در برخی روستاها و شهرک های حومه قنیطره و جنوب غرب ریف دمشق مستقر هستند. یگان های ارتش سوریه روز سه شنبه همچنین روستای جب عوض و تپه الشیخ محمد در حومه حلب را آزاد کردند. یگان های ارتش سوریه در ادامه پیشروی به طرف مواضع عناصر جبهه النصره در حومه حلب ، به پیروزی های جدیدی در مبارزه با این گروه دست یافتند و موفق شدند مناطق جدیدی را در جنوب غرب شهرک خناصر آزاد کنند.
نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان آن از چند محور به طرف مواضع تروریست های جبهه النصره در جنوب شرق حلب و جنوب غرب شهرک خناصر یورش بردند و روستای جب عوض و تپه الشیخ محمد را آزاد کردند. نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان آنان در عملیات آزاد سازی این مناطق دهها تن از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت‌ پرده استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل

منابع عبری چهارشنبه شب گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی صهیونیست‌ها، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.
 
با طولانی شدن جنگ و به اذعان محافل عبری با گذشت ۷ ماه از جنگ در جنوب و شمال اراضی اشغالی که بدون هیچ دستاورد محسوسی برای صهیونیست‌ها عجین شده است اکنون، شکاف‌ها و اختلافات با کناره‌گیری فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی تل آویو به علت ناکامی در جنگ غزه رنگ و بوی جدی‌تری گرفته است.
 
منابع خبری گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی و تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی برای استعفا، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.
 
پیش از این، شبکه خبری المیادین چهارشنبه شب به نقل از منابع عبری زبان گزارش داده بود که فرمانده یگان ویژه «رفائیم» که از آغاز حمله زمینی به غزه به طور پیوسته و مداوم در این باریکه جنگیده است، به دفیر حیفر فرمانده مافوق خود ابلاغ کرده که قصد دارد استعفا دهد.
 
در همین ارتباط، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحرونوت اعلام کرد که فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.
 
به نوشته این روزنامه عبری، این فرمانده صهیونیستی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.

tags # اسرائیل سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی
  • پشت‌ پرده استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • 200 روز جنگ اسرائیل در غزه ؛ جهان شکست خورد
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در مناطق سیل‌زده
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم اسرائیل
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم صهیونیستی
  • از «گردانِ آزار» رژیم صهیونیستی چه می‌دانیم؟
  • القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد