Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  رحیم زارع در گفت‌وگویی اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی سوال مقدسی نماینده اراک از وزیر اقتصاد درخصوص عدم اقدام اقدامات لازم از سوی سازمان خصوصی‌سازی در ایفای حقوق دولتی و خلع ید سهامدار عمده شرکت هپکوی اراک مطرح و مقرر شد وزیر تا ۱۰ روز آینده گزارشی را به کمیسیون ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همچنین سوال، ولی داداشی نماینده آستارا از وزیر اقتصاد در مورد علت دریافت مبالغ غیرقانونی در مبادی گمرکات مطرح شد که قرار شد این سوال به صحن علنی مجلس ارجاع شود.

زارع ادامه داد: سوال حسین‌زاده نماینده مشهد درخصوص سیاست اطلاع‌رسانی دولت برای مدیریت جریانات رسانه‌ای اثرگذار بر نرخ ارز نیز در جلسه امروز مطرح و مقرر شد جلسه‌ای با حضور نهاد‌های ذی‌ربط تشکیل شود. همچنین سوال دیگر ایشان درباره گزارش مستمر مطالبات و بدهی‌های دولت در ماده یک قانون رفع موانع تولید مطرح شد که چرا در بودجه ۹۶ نیامده، اما در عین حال تاکید شد که اگر این موضوع در بودجه ۹۷ گنجانده شود ایشان از طرح سوال منصرف خواهد شد.

وی همچنین گفت که سوال پورابراهیمی از وزیر صنعت درخصوص بند ۵ ماده ۶ قانون سیاست‌های اصل ۴۴ در زمینه شفافیت اطلاعات بنگاه‌های اقتصادی نیز مطرح شد و مقرر شد وزارت صنعت گزارش کامل شرکت‌های مشمول سهام عدالت که به نحوی دولت آن‌ها را اداره می‌کند را به علاوه شرکت‌های مشمول قانون مذکور در جلسات بعدی ارائه کند.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است

 علی فکری امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در حاشیه آغاز به کار رسمی ششمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و عراق، اظهار کرد: امروز در آغاز به کار این کمیسیون کمیته‌های مقدماتی به بررسی می‌پردازند تا طی امروز و فردا طرفین متون یادداشت تفاهم و اسنادی که دو کشور در سفر مقامات بلندپایه طرفین به امضا برسد، با یکدیگر نهایی کنند.

وی ادامه داد: صورتجلسه مذاکرات طرفین فردا بعد از ظهر در نشست صحن علنی کمیسیون مشترک بین وزیر اقتصاد ایران و وزیر تجارت عراق به امضا خواهد رسید.

فکری به کمیته‌های بررسی اشاره کرد و گفت: پنج کمیته شامل کمیته‌های انرژی، حمل و نقل، تجارت، صدور خدمات فنی و مهندسی و سرمایه گذاری و مالی و بانکی می‌شود.

وی در خصوص دستاورد‌های این کمیته تصریح کرد: اکنون ۱۰ سند از سمت ایران در دست مذاکره است و ۱۳ سند دیگر نیز آماده است که اگر دو کشور به تفاهم برسند این ۲۳ سند برای مذاکرات و امضای نهایی در جریان سفر مقامات عالی رتبه می‌تواند آماده شود.

معاون وزیر اقتصاد اضافه کرد: علاوه بر این اسناد، برخی از پروژه‌های ویژه از جمله توسعه شهرک‌های صنعتی، متوازن سازی روابط اقتصادی بین دو کشور، سرمایه گذاری‌های مشترک بین دوطرف و رفع موانع تجاری چه حوزه مالی و بانکی و چه حوزه مقررات و قوانین وجود دارد را در این نشست پیش میبریم تا با تفاهم ایجاد شده، روابط دو کشور توسعه بیشتری نسبت به حال پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم