Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک روخی بلانکوس امیدوار است هم تیمی فرانسوی اش از بازی حساس مقابل رم دوباره به فرم خوب خود برگردد. وی اعلام کرد تیمش فقط برای کسب سه امتیاز وارد این مسابقه می شود.

طرفداری- اتلتیکو مادرید آخرین امیدهایش برای صعود به مرحله حدفی لیگ قهرمانان اروپا را در بازی با رم جستجو می کند؛ آن ها با کسب هر نتیجه ای به غیر از پیروزی، پس از سال ها مجبورند در همان دور گروهی به کارشان در این رقابت های مهم پایان بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوکه

به نقل از وبسایت یوفا، کوکه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با رم گفت:

فقط باید روی پیروزی در این بازی تمرکز کنیم؛ همه چیز به این سه امتیاز اهمیت دارد؛ بدون کسب پیروزی، بقیه نتایج ارزشی نخواهند داشت. در المپیکو مقابل رم، بازی بسیار خوبی ارائه کردیم؛ در مقابل چلسی در آخرین لحظات، گل خوردیم و در دو بازی با قره باغ هم بدشانس بودیم. امیدوارم در این بازی اولین پیروزیمان را کسب کنیم.

نمی دانیم که رم چگونه آرایش می یابد. شاید چون فقط به یک تساوی نیاز دارند؛ مثل نیمه دوم بازی رفت با 5 مدافع بازی کنند اما آنچه اهمیت دارد این است که ما بازی خودمان را انجام بدهیم و خوب کار کنیم.

اوضاع برای گریزمان پیچیده شده است اما همه ما در رختکن متحد هستیم؛ کل تیم پشتِ گریزمان است. اگر او در مقابل رم عملکرد خوبی داشته باشد می تواند با تماشاگران آشتی کند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!

به گزارش "ورزش سه"، در نشست خبری امروز منچستر یونایتد پیش از بازی مقابل برنلی اتفاق جالبی رخ داد. تن‌هاخ سه روزنامه‌نگار از سه روزنامه مختلف را به دلیل گزارش آنها پس از پیروزی منچستر یونایتد در ضربات پنالتی مقابل کاونتری در نیمه‌نهایی جام حذفی، از پرسیدن سوال در کنفرانس مطبوعاتی محروم کرد.

این مرد هلندی در جریان نشست امروز به سوالاتی از خبرنگاران روزنامه‌های سان، میرر و منچستر ایونینگ نیوز پاسخ نداد و اعلام کرد که به آنها توجه نخواهد کرد.

آینده تن‌هاخ در منچستر یونایتد پس از نتایج ضعیف در بازی‌های اخیر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. از سوی دیگر سر جیم راتکلیف، مالک جدید هم علاقه‌ای به این مربی ندارد و در حال جستجو برای مربی مدنظرش است.

‌پس از پیروزی مقابل کاونتری در نیمه‌نهایی جام حذفی بسیاری از کارشناسان و رسانه‌ها، عملکرد یونایتد در این بازی و سپس واکنش برخی بازیکنان و اریک تن‌هاخ به پیروزی را «خجالت‌آور» و «رسوایی» توصیف کردند و این گزارش‌ها که به مذاق تن‌هاخ خوش نیامده بود منجر به رخ دادن اتفاقات امروز شد.

روزنامه‌نگاران مختلفی که این مربی را ناراحت کرده بودند، امروز اجازه حضور در کنفرانس را پیدا کردند اما با خشم او مواجه شدند و از پرسیدن سوالات‌شان محروم ماندند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد