Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از پیروزی ۳ بر صفر مقابل تراکتورسازی گفت: بازی خوبی را امروز انجام دادیم برخلاف مسابقات قبلی نتیجه متناسب با بازی بود. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که بازی جوانمردانه داشتند. در دقیقه ۶ تراکتورسازی یک موقعیت عجیب داشت که وارد دروازه نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تراکتورسازی هم تبریک می‌گویم که بازی جوانمردانه داشت. به هواداران هم تبریک می‌گویم هر چند نبودند امامطمئنم بازی را از گیرنده‌ها تماشا می‌کردند.

با این شرایط می توانیم به جایی که تعلق داریم برگردیم

او افزود: بحث کیفی این بازی ما را متعهد می‌کند که بازیکنان حق نداشته باشند در بازی‌های آینده به ویژه نفت آبادان پایین‌تر از این سطح را داشته باشند. اگر این شرایط استمرار داشته باشد می‌توانیم دوباره به مکانی که تعلق داریم برگردیم.

ورزشگاه بدون تماشاگر روح ندارد

کرانچار ادامه داد: چند سالی که به عنوان مربی و بازیکن فعالیت داشته‌ام حضور هواداران به خودم انگیزه مضاعف داده است. می‌توانید از بازیکنان بپرسید حق با من است یا نه؟ یک ورزشگاه بدون تماشاگر ورزشگاهی بدون روح است. ما در مقابل کار خوبی و تمریناتی که داشتیم، نتوانستیم گل بزنیم اما امروز این بازی با گل همراه بود و نتیجه لازم کسب شد. امیدوارم در مسابقات آینده هم این پیروزی‌ها تکرار شود.

از فضاهای خالی استفاده کردیم

او عنوان کرد: تراکتورسازی هم تیمی است که مثل ما به صورت مداوم تلاش می‌کند. ما از نظر کیفی توانستیم از فضاهای خالی استفاده کنیم. با سلطه خودمان در این بازی اجازه ندادیم موقعیت‌هایی که تراکتورسازی داشت به نتیجه برسد. در ۶-۷ هفته‌ای که فصل قبل مربی سپاهان بودم، در بازی با تراکتورسازی هم پیروز شده بودیم. در همان بازی تراکتورسازی مثل ما بازی خوبی داشت که باعث شد ما کیفیت بالای خودمان را به نمایش بگذاریم.

خوشحالم پای انصاری به گل باز شد

سرمربی سپاهان ادامه داد: ضعف‌هایی وجود داشت، اما امروز کمتر و از نظر کیفی و نتیجه رضایت‌بخش بود. خوشحالم که پای انصاری به گل باز شد. او به همراه مروان خط حمله خوبی را تشکیل می‌دهند. چیزهایی که به او محول کردیم انجام شد و اگر همین روند را در آینده ادامه دهند یک جفت خطرناک را تشکیل می‌دهند.

مشکلی برای ریکاوری تا دیدار صنعت نفت نداریم

او در پاسخ به این سوال که شما در بازی بعد مقابل نفت آبادان باید به میدان بروید، این تیم ۱۰ روز استراحت دارد در حالی که شما بعد از ۴-۵ روز باید مسابقه بدهید، اعتراضی در این خصوص ندارید، گفت: قبلا این موضوع را پیش‌بینی کرده و درخواست داده بودیم بازی یک روز به تاخیر بیفتد که سازمان لیگ به خاطر برنامه‌ریزی‌هایی که داشت موافقت نکرد. تیم ما از نظر جسمانی ۲-۳ روز طول می‌کشد تا طراوت خود را به دست آورد و می‌توانیم پاسخ مناسبی برای این بازی داشته باشیم.

گل محمدی:برخلاف جریان بازی گل خوردیم

یحیی گل‌محمدی پس از شکست ۳ بر صفر تیمش برابر سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر، در نشست خبری گفت: بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و برخلاف جریان بازی گل خوردیم؛ این در حالی بود که در همان دقایق اولیه می‌توانستیم به گل برسیم.

وی افزود: در کل روی غافلگیری گل خوردیم و گل‌هایی دریافت کردیم که روی اشتباهات فردی نصیب حریف شد؛ به خصوص گل دوم و پنالتی که به حریف دادیم.

کیفیت موقعیت های ما از سپاهان بهتر بود

گل‌محمدی ادامه داد: کیفیت موقعیت‌هایی که در طول بازی به دست آوردیم از کیفیت فرصت‌های سپاهان بهتر بود و فکر نمی‌کنم سپاهان روی کار تاکتیکی به گل رسیده باشد.

بازیکنان زیادی در اختیار نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم می توانستیم پیروز میدان باشیم. در هر صورت به حریف تبریک می‌گویم. ما در حد توان خود دویدیم و جنگیدیم و به هر حال بضاعت محدودی داریم و باید توجه داشته باشیم که بازیکنان زیادی را در اختیار نداشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا محمد ابراهیمی از ابتدا برای تراکتورسازی بازی نکرد بیان کرد: او کمی مصدومیت داشت و به طور کامل آماده نبود. همچنین بعضی از بازیکنان به سختی به این بازی رسیدند.

گل‌محمدی در مورد اینکه تیمش در ضدحملات خطرناک نبود  اظهار کرد: وقتی موقعیت به دست آمده یعنی تیم از نظر تاکتیکی خوب بوده است. سپاهان در کل ۴-۵ بار روی دروازه ما آمد، البته نتیجه فعلی جای توجیه ندارد.

نیم فصل مشکلات باشگاه را حل می کنیم

وی در مورد جذب بازیکن در نیم فصل لیگ برتر تصریح کرد: قبل از اینکه به نیم فصل برسیم سه بازی دیگر داریم و درست نیست که از الان به فکر نیم فصل باشیم. سعی می‌کنیم در تمام بازی‌ها با تمام قوا بجنگیم، هرچند در نیم‌فصل هم باید یک سری مشکلات را حل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد قضاوت داور و پنالتی که به ضرر تراکتورسازی اعلام کرد گفت: نمی‌خواهم زیاد در مورد داوری صحبت کنم. او روی برخی صحنه‌ها تصمیمات تأثیرگذاری گرفت و پنالتی و اخراج که در نیمه دوم اتفاق افتاد در نتیجه بازی تأثیرگذار بود. داور زیاد به نفع سپاهان خطا گرفت و تصمیمات او در برخی صحنه‌ها تأثیرگذار بوده است و می‌توانست بهتر عمل کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید - بایرن مونیخ یکی از بازی های کلاسیک بزرگ فوتبال اروپاست. 12 پیروزی برای تیم مادریدی، سه تساوی و یازده پیروزی برای بایرن، این دوئل را به عنوان یکی از متوازن‌ترین دوئل ها در قاره اروپا تبدیل کرده است.

احترام بین دو باشگاه کامل است و این را می توان در اظهاراتی مشاهده کرد که آنها در روزهای قبل از بازی رفت تبادل نظر کرده اند.

توخل دیروز در نشست خبری خود در مورد بازی با رئال گفت: «همه چیز تحت کنترل به نظر می رسد، اما شما پنج ثانیه بعد از رئال گل دریافت می کنید.»

در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بایرن-آینتراخت، توماس توخل یکی از ویژگی های بزرگ رئال مادرید را فاش کرد که باعث ترس رقبای آن می شود: «من چند بار بازی های رئال مادرید را با آنالیزورهایم دیده ایم. اگر نگاه کنید، در گل‌ها و موقعیت‌های آن‌ها اگر به 10 ثانیه عقب تر برگردید، اصلا به نظر نمی رسد که قرار است به گل برسند یا یک شانس گل مسلم خلق کنند.
همیشه نمی توان حدس زد رئال قرار است به گل برسد. گاهی بله، چون موقعیت‌های واضحی هستند و خطر را می‌بینید، اما گاهی اوقات آنها را نمی‌بینید. به نظر می رسد همه چیز تحت کنترل است، که رئال مادرید پنج ثانیه بعد شما را غافلگیر می کند. این واقعا ترسناک است.» 

توخل می گوید: «رئال بالاترین کیفیت فردی را دارد با توانایی باورنکردنی در تغییر موقعیت و حفظ ریتم در ضدحملات. اجرای فنی ضد حملات رئال بدون تاخیر انجام می شود. در ال‌کلاسیکو آنها نزدیک بود ببازند ولی خیلی سریع به هر دو گل بارسا پاسخ دادند و. بعد گل برتری را زدند. اصلا به نظر نمی رسید رئال قرار است به گل سوم برسد و این همان چیزی است که رئال را خاص می‌کند.»

دیگر خبرها

  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • بادامکی: نباید دقایق 97 و 122 گل بخوریم!
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!