Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:38:34 GMT

برقراری گشت های مشترک قرنطینه دامپزشکی قزوین

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۲۷۰۰

برقراری گشت های مشترک قرنطینه دامپزشکی قزوین

قزوین- مدیر کل دامپزشکی استان قزوین از برقراری گشت های مشترک قرنطینه دامپزشکی قزوین خبر داد.

سید بهمن نقیبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گشتهای مشترک اداره کل دامپزشکی و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین در راستای اجرای مصوبات کارگروه قاچاق دام استان اجرا خواهد شد.

مدیر کل دامپزشکی استان قزوین افزود: در راستای اجرای مصوبات کارگروه مبارزه با قاچاق دام استان مبنی بر انجام گشت های مشترک با سایر دستگاه های عضو کارگروه، با توجه به هماهنگی بعمل آمده با اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان برای انجام گشت های مشترک یک اکیپ گشت سیار قرنطینه متشکل از کارشناسان خبره دامپزشکی در معیت اکیپ مستقر اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای شهرستان و پلیس راهور استان به انجام وظیفه خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقیبی تصریح کرد: استقرار واحد گشت مشترک با توجه به هماهنگی های بعمل آمده، برای کنترل تردد خودرو های حامل محموله های دامپزشکی بوده و در صورت کشف وتوقیف موارد تخلف، اقدامات لازم باهماهنگی دامپزشکی شهرستان برای تنظیم صورتجلسات، توقیف و ضبط محموله و نگهداری در محل قرنطینه به عمل خواهد آمد.

وی در بخش دیگری از صحبتهایش کنترل تردد غیر مجاز دام را یکی از راههای پیشگیری از شیوع بیماریهای دامی دانست و به دامداران توصیه کرد: از هرگونه نقل و انتقال غیر مجاز دام خودداری کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند

 معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از انجام گشت مشترک بازرسی از واحد‌های صنفی لوازم کشاورزی شهرستان جیرفت و برخورد با واحد‌های صنفی متخلف خبر داد.

محمدعلی توکلی با اعلام این خبر افزود: کشت مشترک بازرسان و‌کارشناسان اداره کل صمت جنوب کرمان به همراه کارشناسان سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان با بازرسی از ۸ واحد صنفی لوازم کشاورزی بعمل آمد که متصدیان ۳ واحد صنفی متخلف به دلیل داشتن تخلفاتی نظیر گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب و عدم ارائه فاکتور خرید، ضمن ثبت تخلفات آنان در سامانه تخلفات صنفی و تعزیراتی، متصدیان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد