Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفت: در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، علاوه بر برخوردهای قانونی، فرهنگ سازی برای مصرف کالای داخلی باید انجام شود.

به گزارش ایرنا، عباسعلی سعیدیان روز دوشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق و ارز که در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد اظهار کرد: پدیده قاچاق کالا و ارز یکی از مهمترین آفت‌های بزرگ اقتصاد ملی و اقتصاد مقاومتی است که تولید داخلی و اشتغال را با مشکل جدی مواجه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین محورهای تحقق اقتصاد مقاومتی در دستور کار دولت قرار دارد و تمامی مسئولان باید با ادامه برنامه های دولت، این مسیر را طی کرده و با این پدیده شوم با جدیت برخورد کنند.
وی تصریح کرد: با قاچاق کالا، تولید با مشکل فراوان مواجه شده و فرصت های شغلی بسیاری از دست می رود.
سعیدیان با تاکید بر لزوم توجه جدی اعضای کمیسیون بر مبارزه با قاچاق کالا عنوان کرد: یکی از مهمترین مسائلی که اعضای کمیسیون باید در نظر داشته باشند، اطمینان از قاچاق بودن کالا برای اعمال قانون است.
وی با بیان اینکه ظن به قاچاق بودن کالایی نباید موجب شود تا برای صنوف مزاحمت ایجاد شود، تاکید کرد: برخوردهای غیرمنطقی، اعتبار کسبه را خدشه دار می کند.
معاون سیاسی فرمانداری ورامین گفت: ارائه فاکتور رسمی بایدمهمترین ملاک برای سنجش قانونی بودن توزیع یک کالا باشد.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در مقابله با قاچاق کالا و ارز گفت : هر چند که مسئولان در برخورد قانونی با پدیده شوم قاچاق باید جدیت کامل را انجام دهند ولی در کنار آن باید با اقدامات فرهنگی ، مردم را به خرید کالاهای ساخت داخل ترغیب کرد.
وی بیان کرد: با افزایش کیفیت محصولات داخلی مردم به خرید محصولات ایرانی ترغیب می شوند و چرخه تولید و اشتغال به حرکت در می آید.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7254//7244

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قائدی شنبه شب در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دشتی عنوان کرد: موضوع کتاب و کتابخوانی را باید خارج از حیطه تکلیفی کتابخانه ها ببینیم و توجه داشته باشیم که مشکلات ما با کتاب کجا حل می‌شود و سراغ آنها برویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی با اشاره به نقش کلیدی مطالعه در ادامه افزود: با مشارکت و یکپارچگی همه دستگاه‌ها می‌توان به افزایش میزان مطالعه مؤثر در سطح جامعه کمک کرد و همه نهادها و مردم باید برای اجرای این امر در سطح جامعه مشارکت داشته باشند.

قائدی در ادامه بیان داشت: از قوه قضائیه تقاضا داریم اقداماتی از قبیل کمک به تأمین ملزومات کتابخانه ای، خرید تجهیزات، تعمیر و ساماندهی کتابخانه ها بر اساس ضوابط قانون، تغییر مجازات مجرمین را در نظر بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: هر اداره یک کتابخانه تخصصی مربوط به فعالیت‌هایش و تألیفات نویسندگان شهرستان، هر چند کوچک باید داشته باشد، که ارباب رجوع به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.

کد خبر 6090447

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام