Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه اول آذر) پارلمان در سخنانی با اشاره به پایان کار داعش در عراق و سوریه اظهار داشت: این پیروزی روند یک دستاورد بزرگی در ارتباط با توطئه‌های آمریکا و قدرت‌های سلطه‌گری است که در منطقه این گروه تروریستی را ایجاد کرده بودند و ایران توانست مقابل آنها بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی کشورها می‌خواستند کشورهای منطقه و جمهوری اسلامی ایران را وادار کنند که در مقابل تروریست‌ها کوتاه بیاید و تسلیم شود اما این اتفاق نیفتاد و ایران و مردم منطقه پیروز میدان بودند.

نایب رئیس مجلس اضافه کرد: کاری که نیروی قدس سپاه و مردم کشورهای عراق و سوریه برای دفاع از سرزمین‌شان انجام دادند، کار بزرگی بود و سیاست‌های رهبر معظم انقلاب هم طوری بود که ایشان با قدرت ایستادند که این قابل قدردانی است.

پزشکیان با بیان اینکه سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی به کمک همه نیروهای مسلح و سپاه و بسیج توانستند این کار بزرگ را در منطقه انجام دهند اظهار داشت: این حرکتی که در منطقه اتفاق افتاد جای قدردانی بسیاری دارد، این حرکت مبارزه‌ای در برابر تروریسم بود و ایران در صف مقدم آن قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ما امروز مدیون خون شهدای مدافع حرم و کسانی که مقابل این شیطنت‌ها ایستادند، هستیم.

نایب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه ایران همواره قربانی تروریسم بوده افزود: ایران با تمامی قوا توانست به کشورهایی که دچار تروریسم شده بودند، کمک کند.

پزشکیان در پایان خاطر نشان کرد: این پیروزی بزرگ در منطقه و پایان داعش را خدمت مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی و کسانی که مجروح و شهید شده‌اند و مردم کشورهای سوریه و عراق تبریک عرض می‌کنیم.

منبع: نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

دیگر خبرها

  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: این اعتراضات دانشجویی نیست، تروریسم است
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • کاظمی قمی: داعش خراسان، تهدید مشترک برون پایه برای منطقه است