Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@04:45:00 GMT

2 آتش‌نشان زیر آوار زنده به گور شدند + عکس

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۳۵۰۴

2 آتش‌نشان زیر آوار زنده به گور شدند + عکس

رکنا: دو آتش‌نشان و یک راننده تاکسی براثر ریزش ساختمان کارخانه‌ای در هند، زیر آوار مدفون شدند. این درحالی است که سرنوشت 20 نفر دیگر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

آتش‌نشان‌ها پس از اعلام آتش‌سوزی درکارخانه، مشغول عملیات نجات بودند که ناگهان آوار برسرشان فرود آمد. هنوز علت ریزش ساختمان تولید کارخانه کیسه‌های پلاستیکی مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد دست‌کم 20 آتش‌نشان زیر آوار گرفتار شده‌اند. تعیین علت این حادثه Incident مهیب که دیروز رخ داد به بعد از پایان آواربرداری و نجات افراد گرفتار و بیرون کشیدن سایر اجساد موکول شده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سازمان ملل: آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد

آفتاب‌‌نیوز :

«پیر لودهامار» از مقامات ارشد سازمان ملل متحد در امور مین‌روبی، بعدازظهر امروز (جمعه)، در کنفرانسی مطبوعاتی در ژنو گفت که برداشتن حجم عظیم آوار‌ها و بمب‌های منفجرنشده در غزه ممکن است ۱۴ سال طول بکشد.

حملات اسرائیل به نوار غزه باعث شده است بخش عظیمی از این منطقه باریک با ۲.۳ میلیون جمعیت، به آوار تبدیل شود و بسیاری از غیرنظامیان آواره شوند و با خطر گرسنگی و ابتلا به انواع بیماری‌ها دست و پنجه نرم کنند.

براساس گزارش خبرگزاری «رویترز»، لودهامار می‌گوید جنگ در غزه حدود ۳۷ میلیون تن آوار در منطقه پرجمعیت غزه به جا گذاشته است.

او اضافه کرد با آنکه مشخص کردن میزان دقیق مهماتی که در غزه منفجر نشده‌اند، ممکن نیست؛ اما پیش‌بینی می‌شود آواربرداری در غزه از جمله ساختمان‌های ویران‌شده حدود ۱۴ سال طول بکشد.

این مقام سازمان ملل در پایان اشاره کرد: «ما می‌دانیم که معمولا حداقل ۱۰ درصد مهماتی که پرتاب شده، عمل ناموفق بوده و عمل نکرده است. ما از ۱۴ سال کار با ۱۰۰ کامیون صحبت می‌کنیم.»

ارتش رژیم اسرائیل با حملات گسترده به نوار غزه بسیاری از تاسیسات این منطقه از جمله تاسیسات درمانی، آموزشی و عبادتگاه‌ها را ویران کرده است.

مردم غزه تحت محاصره نیرو‌های اسرائیلی هستند و نیاز مبرمی به دارو و مواد غذایی دارند.

نظامیان اسرائیلی به کامیون‌های حاوی کمک‌های بشردوستانه به‌سختی اجازه ورود به غزه را می‌دهند و این کامیون‌ها بعد از بازرسی‌های سختگیرانه به صورت محدود وارد غزه می‌شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • مردی که «کمجان» را زنده کرد/ دیدار با سیروس زارع که زندگی‌اش را وقف نجات یکی از تالاب‌های کشورمان کرده است
  • پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد
  • مقام سازمان ملل : آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • مقام سازمان ملل: آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • سازمان ملل: پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد
  • آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • سازمان ملل: پاکسازی آوار در غزه ممکن است ۱۴ سال طول بکشد
  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟