Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش"۱۱نیوز"؛برانکو ایوانکوویچ در مورد اینکه ایا تصمیم به جدایی از سرخپوشان گرفته است یا خیر صحبت‌هایی را انجام داد. هنوز مشخص نشده است که تصمیم خود را برای ماندن در پرسپولیس گرفته اید یا نه؟- هنوز چیزی مشخص نیست من نمی‌توانم در مورد این موضوع به طور قاطعانه صحبت کنم.* این موضوع ربطی به ماندن یا رفتن آقای طاهری ندارد؟- با آقای طاهری توانستیم به نتایج خوبی برسیم بدون شک مدیریت بازیکن و مربی سه ضلعی هستند که یک تیم را به موفقیت برساند من همیشه گفتم که پرسپولیس بزرگترین اسم در همین باشگاه است ماندن یا نماندن برانکو چیز مهمی نیست که بخواهیم بگوییم بزرگ تر از نام پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخص است دوست دارم در تیمی که با آن خاطره دارم و به موفقیت های زیادی رسیده ام بازهم باشم.* اگر تصمیم به رفتن بگیرید چه چیزی را با خودتان از ایران به یادگار می برید.- عشق را. من در ایران سرد و گرم های روزگار را چشیدم. با مردم این سرزمین زندگی کردم. اگر قرار باشد در چمدانم چیزی بگذارم و برای خانواده‌ام ببرم عشقی است که از مردم ایران گرفتم. خوبی های بی حد و حصری که آنها برای من و موفقیت فوتبال ایران انجام داده اند. فرهنگ غنی ایران و روش زندگی مردمان این سرزمین شما را به عمق انسانیت می برد. من در ایران بهترین خاطره ها را دارم. برچسب ها: برانکو ، 11نیوز ، پرسپولیس ، ایوانکوویچ ، طاهری ، جدایی برانکو

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس

امتداد -  ۲ بانک از ۶ بانک خریدار پرسپولیس قرار است رئیس هیات مدیره این باشگاه را انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، بزودی (احتمالا در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیات مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

 

 

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیات مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورتجلسه‌ای هم در این خصوص به امضای طرفین رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در عملیات میدانی
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان عملیاتی
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!