Web Analytics Made Easy - Statcounter

معنوی‌نژاد در کنار هم تیمی آمریکایی خود در تیم والیبال ورونا تمرین می‌کند تا نشان دهد که ورزش، حد و مرز ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آخرین شماره مجله «سوپر والی» چاپ ایتالیا در حالی منتشر شد که 3 صفحه از آن به تیم ورونا ایتالیا و بازیکن ایرانی جدید این تیم یعنی جواد معنوی‌نژاد، اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مطلبی که توسط این مجله چاپ شده، آمده است:

محمدجواد معنوی‌نژاد، یکی از معدود بازیکنان ایرانی تاریخ سری A ایتالیاست. او تیم ورونا و نیکولا گربیچ را انتخاب کرد تا در والیبال خود پیشرفت کند. معنوی‌نژاد در کنار هم تیمی آمریکایی خود تمرین می‌کند تا نشان دهد که ورزش، حد ومرز ندارد.

نام کامل او «محمدجواد معنوی‌نژاد» است ولی هوادارن او را «معنوی» صدا می‌کنند.

بازیکن بزرگ ایرانی که متولد سال 1995 است و 2 متر قد و 84 کیلوگرم وزن دارد، تابستان به ورونا رسید تا خط حمله این تیم را تقویت کند.

معنوی در مدت کوتاه حضورش در ورونا به پیروزی‌های مهمی دست پیدا کرده است. استعداد، اراده و بالاتر از این‌ها، فروتنی از صفات بارز شخصیتی معنوی هستند. او که چند کلمه ایتالیایی هم یاد گرفته، می‌گوید: پیشرفت زیادی در یادگیری زبان ایتالیایی داشته‌ام ولی متاسفانه به شدت مشغول تمرین هستم و به نظرم مدت زیادی طول بکشد تا بتوانیم به این زبان صحبت کنم.

او در مورد آغاز علاقه‌اش به والیبال گفت: پدر من والیبالیست بود و من از وقتی که 12 ساله بودم با او به سالن می‌رفتم. من هرگز فکر نمی‌کردم که بتوانم روزی در سطح قابل قبولی، والیبال بازی کنم به همین خاطر به سراغ ژیمناستیک رفتم. باید اعتراف کنم که در نهایت به والیبال علاقمند شدم و تا سال 2014 پیشرفت خوبی هم داشتم. من در این سال به عنوان بهترین بازیکن مسابقات قهرمانی جوانان آسیا آنتخاب و سال بعد با تیم پیکان، قهرمان لیگ برتر ایران شدم. همین نتایج و عملکرد، درهای تیم ملی را به روی من باز کرد.

معنوی‌نژاد ادامه داد: اسلوبودان کواچ در سال 2015 مرا به تیم ملی دعوت کرد که واقعاً لحظه جالب و فراموش نشدنی برای من بود به ویژه اینکه نخستین بازی ملی من در مقابل تیم ملی آمریکا انجام شد. ما در این بازی شکست خوردیم ولی پوشیدن پیراهن تیم ملی در یک میدان رسمی، احساسی خاص و ویژه برای من بود.

ملی پوش ایرانی افزود: بدون هیچ شکی، دانته آمارال، الگوی ورزشی من و کسی است که از او الهام زیادی در والیبال می‌گیرم. او به اعتقاد من، قوی‌ترین و کامل‌ترین بازیکن جهان است.

بازیکن فصل گذشته پیکان ادامه داد: من همزمان با ایتالیا، پیشنهاداتی از ترکیه و لهستان هم داشتم. حضور در یک تیم بزرگ اروپایی همیشه برای من رویا و افتخار بزرگی بوده است. من در نهایت، تیم ورونا را انتخاب کردم چون معتقدم که نیکولا گربیچ، یکی از بهترین مربیان جهان است. من مطمئن هستم که نکات زیادی از وی خواهم آموخت و پیشرفت زیادی خواهم کرد. ورونا تیم بزرگی است و سازماندهی خوبی دارد. من از انتخابم کاملاً راضی هستم. بازیکنانی از کشورهای آمریکا، کانادا، اسلوونی و بوسنی در تیم ورونا حضور دارند و من عضو یک تیم چند ملیتی و البته هماهنگ شده‌ام. همه بازیکنان تیم تلاش می‌کنند تا به هم کمک کنند.

معنوی در مورد اینکه ورونا نخستین تیم باشگاهی جهان است که یک بازیکن ایرانی و آمریکایی را به صورت همزمان در اختیار دارد، تصریح کرد: ورزش باید در وهله نخست بتواند مرزهای فرهنگی، مذهبی و سیاسی موجود را از پیش رو بردارد. توماس (بازیکن آمریکایی ورونا) خیلی زود به یکی از دوستان خوب من تبدیل شد. نزدیکی منزل او به من هم دلیل دیگری برای رابطه دوستانه ما شد. ما دو هم تیمی هستیم که که برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم و به سایر مسائل اهمیت نمی‌دهیم.

بازیکن ایران ورونا در ادامه افزود: کشورهای ایران و ایتالیا، تاریخی غنی دارند و امپراطوری‌های ایران و روم که اغلب با هم در حال جنگ بودند، قدرتمندترین امپراطوری‌های جهان به حساب می‌آیند.

معنوی‌نژاد در مورد شهر ورونا نیز صحبت کرد: زیبایی‌های این شهر،‌ تمام نشدنی است و من تلاش می‌کنم تا کم کم آنها ببینم. آثار هنری این کشور در دنیا، بی‌نظیر و مشهور هستند.

وی ادامه داد: بیشتر اوقات فراغت من در ایران در کنار خانواده و دوستانم می‌گذشت ولی در ایتالیا به گردش در شهر، تماشای تلویزیون و استراحت می‌پردازم. هدف بعدی من دیدن شهر ونیز است. همه چیز برای من اینجا تازگی دارد و کمک می‌کند تا با فرهنگ جدیدی آشنا شوم. البته دوری از خانواده برای من سخت است ولی مادرم گفت چون برای والیبال و پیشرفت به ایتالیا می‌روم، کاملاً راضی است.

معنوی‌نژاد در مورد قهرمان فصل جاری لیگ ایتالیا گفت: سوال سختی است چون می‌دانم رقابت در سری A بسیار دشوار است. همه تیم‌ها تلاش خود را می‌کنند تا به عنوان باارزش‌ قهرمانی لیگ برسند و ما نیز مثل سایرین برای کسب بهترین نتیجه و کسب قهرمانی تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

R1015159/P1361/S3,31/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفاهیم جان‌بخش اسلامی از مرزها بیرون رفته است

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار کرد: رشد و کمال علمی، فرهنگی و اجتماعی و سیاسی دختران نجیب و شریف ایران اسلامی همراه با رایحه بوی خوش عفاف و حجاب و حیا به زنان و دختران و زنان غربی رسیده است به طوری که مفاهیم جان‌بخش اسلامی از مرزها بیرون رفته است.

سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه امروز خرم‌آباد گفت: مشاهده می‌کنیم بخش‌هایی از زنان و دختران در کشورهای غربی از انحطاط و نابودی پایه‌های خانواده خسته شده و به حجاب و عفاف روی آورده‌اند و در چنین وضعیتی باید هوشیار بود که دستگاه‌های متولی فرهنگی باید هوشیارانه تصمیم بگیرند و اقدام کنند و از هر گونه اقدامی که ابتذال فرهنگی را به همراه دارد، جلوگیری نمایند.
نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: در آن طرف مرزها بوی خوش حجاب و عفاف را می‌بینیم که از درون کشور ما صادر شده است، در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی قانون ساماندهی مُد و لباس به تصویب رسیده که در راستای تقویت فرهنگ ایرانی و اسلامی و پرهیز از الگوهای بیگانه، وظایفی بر عهده کمیته‌ها قرار داده شده است.
حجت‌الاسلام شاهرخی بیان کرد: این قانون بر برخی از وزارتخانه مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت، معدن و تجارت، آموزش و پرورش، علوم، صدا و سیما وظایفی را تعریف کرده و نمایندگانی از صنوفی که لباس تولید می‌کنند در این کمیته هستند ولی بازهم امروز لباس‌های غیر مرتبط با فرهنگ ایرانی و اسلامی در بازار مشاهده می‌کنیم.
وی یادآورشد: مانتوهای بدون دکمه و پیراهن‌های کوتاه در بازار دیده می‌شود به طوری که پیدا کردن لباس‌هایی که با فرهنگ ما مرتبط باشد، سخت است و لازم است تدابیری اتخاذ شود که از توزیع لباس‌های غیرمرتبط با فرهنگ ایرانی اسلامی جلوگیری شود.
وی با بیان اینکه آینده امیدبخش است، گفت: امروز می‌بینیم که پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران و تصویر رهبر معظم انقلاب اسلامی را بر دیوار کنگره آمریکا نصب کردند، فراز و نشیب دیده می‌شود ولی آینده در کشور ما روشن است.
امام جمعه خرم‌آباد گفت: در این استان کارگاه‌های متوسط و کوچک وجود دارد که محصولات صنعتی، دامی و باغی دارند و تولید و اشتغال در این مکان‌ها زنده و پویا است، برخی صنایع تعطیل شده داریم که دنبال می‌شود ولی کارگاه‌هایی وجود دارند که تولید دارو و محصولات شوینده دارند و محصولات متنوع دیگری را تولید می‌کنندبنابراین به آینده امید داریم.
حجت‌الاسلام شاهرخی با اشاره به اجرای طرح «سودای بندگی» افزود: در طول سال‌ها مسئولان آموزش و پرورش در نماز جمعه شرکت کردند و دانش‌آموزان را با آداب حضور در این نماز سیاسی، عبادی و فرهنگی آشنا کردند.
وی با اشاره به دور دوم انتخابات در خرم‌آباد و چگنی گفت: اردیبهشت این انتخابات برگزار خواهد شد که اهمیت مشارکت به قوت خود باقیست و شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف است، لذا مسئولان برگزار کننده انتخابات هم دقت لازم را در برگزاری انتخابات که یک انتخابات سالم برگزار شود، داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • اعلام جزئیات ساخت دیوار ۴ متری در مرزهای شرقی کشور
  • جزئیات انسداد مرزهای شرقی توسط فراجا؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرزهای شرقی
  • جزئیات طرح انسداد مرزهای شرقی/ تمام منطقه دیوارکشی می شود؟
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • مفاهیم جان‌بخش اسلامی از مرزها بیرون رفته است