Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،به مناسبت هفته بسیج پاسداران و بسیجیان شهرستان سیریک با امام جمعه اهل سنت بندر سیریک دیدار کردند.

شیخ عبدالعزیز افراز امام جمعه اهل سنت شهر بندر سیریک گفت :بسیج نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور دارد و امروز یکی از بزرگترین افتخارات بسیج خدمت رسانی و کمک به مردم بویژه اقشار بی بضاعت و مستمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز بسیج نمادی از قدرت ، عزت و صلابت ایران در برابر دشمنان نظام و اسلام است.

انتهای پیام/ف

دیدار بسیجیان با امام جمعه اهل سنت سیریک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۳۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردری استان خوزستان گفت: بندر بزرگ تجاری امام خمینی(ره) با برخورداری از ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی با هدف پیاده‌سازی اصول پدافند غیرعامل موجب می‌شود که در مواقع ضروری با استفاده از این امکان، زنجیره تأمین کالا و انتقال کالای اساسی به اقصی نقاط کشور دچار اختلال نشود.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان ابوطالب گرایلو با اشاره به حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: بندر امام خمینی (ره) صحنه رشادت‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از امنیت کشتیرانی و صیانت از تجارت دریایی کشور بود.

گرایلو که در جمع امرا، استادان و دانشجویان دانشکده‌های افسری ارتش شرکت‌کننده در اردوی معارف جنگ سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه بندر امام خمینی (ره) با بندر امام خمینی (ره) آن دوران بسیار فرق کرده است، اظهار کرد: آثار و نشانه‌های دوران جنگ تحمیلی از جمله مغروقه‌های موجود در مسیر آبراه خور موسی به منظور ارتقای ایمنی دریایی و تردد انواع شناورها لایروبی شده و بر عمق کانال‌های دسترسی دریایی در راستای عمل به اصول پدافند غیرعامل افزوده شده که با این‌گونه اقدامات در راستای توسعه زیرساخت‌های بندری و دریایی زمینه برای توسعه و رونق فعالیت‌های بازرگانی فراهم شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به امکان تردد شناورهای بالای ۷۰ هزار تن در این مجتمع بزرگ بندری گفت: با تقویت زیرساخت‌ها و روساخت‌های بندری، این مجتمع بندری پذیرای کشتی‌هایی با تناژ بالا به منظور تخلیه و بارگیری بخش عمده کالاهای اساسی مورد نیاز کشور است و با توسعه و بهره‌گیری از پایانه‌های مکانیزه ۱۲ میلیون تن بر امکان تخلیه، بارگیری و انبارش کالای اساسی افزوده شده است.

گرایلو با اشاره به پروژه اراضی توسعه‌ای بندر با هدف ایجاد زیرساخت‌های بندری به منظور گسترش فعالیت‌های لجستیک بندری گفت: این بندر در حال حاضر هیچ محدودیتی برای پذیرش شناورها و تخلیه و بارگیری انواع کالاها ندارد و با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و توسعه روساخت‌های بندری این امکان برای تمامی فعالیت‌های بندری و دریایی فراهم شده است.

وی با استناد به آمار و ارقام به ظرفیت‌های متعدد بندری ازجمله برخورداری از یک میلیون و ۱۰۰ هزار متر مربع انبار مسقف جهت انبارش کالا، عملکرد تخلیه و بارگیری انواع کالا در سال گذشته را بالغ بر ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تن عنوان کرد و گفت: این بندر بزرگ تجاری با برخورداری ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در این بندر با هدف پیاده‌سازی اصول پدافند غیرعامل موجب می‌شود که در مواقع ضروری با استفاده از این امکان زنجیره تأمین کالا و انتقال کالای اساسی به اقصی نقاط کشور دچار اختلال نشود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان توسعه زیرساخت‌ها و روساخت‌های بندری به منظور رونق فعالیت‌های بازرگانی و اقتصاد دریا محور را فرصتی ارزنده و مهم برای نسل‌های آتی کشور عنوان کرد.

گرایلو در ادامه با اشاره به دانش‌آموختگی بخشی از نیروهای حوزه دریایی کشور از جمله مدیران سازمان بنادر و دریانوردی در دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: همکاری آموزشی و علمی ارتش جمهوری اسلامی به عنوان یکی از اعضای شورای عالی دریایی می‌تواند نقش به سزایی در تأمین نیروهای متخصص دریایی مورد نیاز حوزه دریایی کشور از جمله سازمان بنادر و دریانوردی ایفا کند.

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی در جمع دانشجویان دانشکده افسری ارتش جمهوری اسلامی که به مدت دو روز در اردوی معارف جنگ یادواره شهید سپهبد صیاد شیرازی شرکت کرده بودند، اظهار کرد: آموزش فرهنگ‌ساز است و از درون آموزش فرهنگ به دست می‌آید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند