Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌رضوی گفت: ویژه برنامه زنده بیسیم‌چی در هفته بسیج روی آنتن سیمای خراسان رضوی می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به‌نقل از روابط‌عمومی صدا و سیمای خراسان‌رضوی، محسن نصرپور با اشاره به ویژه برنامه‌های صدا و سیمای استان در ایام هفته بسیج اظهار داشت: ویژه برنامه زنده تلویزیونی دیده‌بان از جمله این برنامه‌ها است که به تهیه‌کنندگی محمدحسین محمدی و کارگردانی حسن خطائیان هر شب از ساعت 20 بر روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصرپور افزود: ویژه برنامه زنده بیسیمچی به تهیه‌کنندگی نادر افشار سعدآباد نیز کاری از صدای خراسان رضوی است که از 29 آبان تا 5 آذر هر روز از ساعت 17 تا 17:30 روایتگر مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان خواهد بود.

نصرپور بیان کرد: سه قسمت نمایشی رادیویی با محوریت بیان خدمات بسیج در حاشیه شهر مشهد و چهار قسمت کار موشن گرافیک با موضوع معرفی خدمات بسیج به نسل جوان و نوجوان با قابلیت ارائه در فضای مجازی از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت این هفته تولید شده است.

مدیرکل صدا و سیما خراسان رضوی همچنین محوریت برنامه‌های تولیدی در صدا و سیما را بیان خدمات ارائه شده از طرف بسبج به مردم در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی اعلام و ادامه داد: مراسم تجلیل از بسیجیان و انعکاس برنامه‌های قشرهای مختلف بسیج در طول هفته دفاع مقدس از سایر برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت هفته بسیج است.

وی همچنین گفت: تهیه و تکثیر پوسترهای مناسب برای فضاهای عمومی و فضای مجازی، دعوت از مسئولان، دست‌اندرکاران و نخبگان بسیجی و انعکاس فعالیت‌های آنان در برنامه‌های صبحگاهی و شامگاهی صدا و سیمای استانی و انعکاس مطلوب و مناسب فعالیت‌های بسیج در بخش‌های مختلف خبری از دیگر اقدامات صدا و سیمای خراسان رضوی برای هفته بسیج است.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ابراهیم بی دل عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی ۲۵ عنوان برنامه شاخص در تربت جام اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: برپایی نمایشگاه، میز خدمت، دیدار شورای جهادی با امام جمعه تربت جام، افتتاح و بازدید از قنوات احیا شده، دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش مهر ماندگار، اعزام گروه‌های جهادی کشاورزی به مزارع و گروه‌های جهادی دامپروری جهت واکسیناسیون رایگان دام و طیور از برنامه‌های این هفته است.

وی همچنین گفت: اعزام گروه‌های جهادی عمرانی و درمانی به مناطق کم برخوردار، توزیع نان رایگان و بسته معیشتی، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، افتتاح قرارگاه منطقه‌ای جهادی این شهرستان، از جمله برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در سال جاری است.

کد خبر 6097678

دیگر خبرها

  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه شنبه‌های امید خراسان رضوی
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۹‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی در فولاد؟
  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • ببینید | ادعای کارشناس صداوسیما و شوکه شدن مجری روی آنتن زنده: دزدی‌های کلانی وجود دارد که رسیدگی نمی‌شود!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام