Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین اجلاس جهانی محبان اهل بیت و مساله تکفیری ها صبح امروز در سالن اجلاس سران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین اجلاس جهانی محبان اهل بیت و مساله تکفیری ها، صبح امروز چهارشنبه با حضور ۸۰۰ نفر از علما و نخبگان جهان اسلام از بیش از ۹۲ کشور، در سالن اجلاس سران تهران آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش، این اجلاس دو روزه به منظور بسترسازی و انسجام محبان اهل بیت در مقابل جریان تکفیری ها برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محورهای این اجلاس بین المللی، مفهوم شناسی مبانی نظری، پی ریزی تمدن نوین اسلامی، ایجاد انسجام محبان اهل بیت، آسیب شناسی چالش ها و تهدیدات پیش رو و راهکار های وحدت محبان اهل بیت است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان امروز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در حملات جدید خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در نقاط مرزی برای نخستین بار از موشک‌های الماس استفاده کرده است.

حزب الله لبنان اعلام کرده که روز گذشته در حمله به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در نقاط مرزی و همچنین هدف قرار دادن تجمع گردان ۵۱ تیپ گولانی در شهرک المناره از این نوع موشک‌ها استفاده کرده است.

حزب الله لبنان در همین رابطه تصاویر ویدئویی جدیدی نیز منتشر کرده است که بیانگر آغاز استفاده از از موشک‌های نوع الماس در نبرد کنونی مقاومت علیه رژیم صهیونیستی است.

بنابراین گزارش، موشک‌های الماس از موشک‌های هدایت شونده محسوب می‌شوند که می‌توانند با عبور از سامانه‌های دفاعی ارتش رژیم صهیونیستی، نقاط ضعف آنها را مورد اصابت قرار دهند.

کد خبر 6091136 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • رویداد اپل در راه است | آی‌پد پرو با تراشه M4 عرضه می‌شود
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • موضوعات مشترک کشور‌های عضو ACD پیگیری شود
  • آغاز دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • آی پد پرو جدید با تراشه M۴ عرضه می شود
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل