Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-19@03:49:09 GMT

پاسخ مقام دفتر جهانگیری به توهین‎ها

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۴۴۵۱

رویداد۲۴-یک مقام دفتر معاون اول رئیس جمهوری به توهین وحید حقانیان نسبت به اسحاق جهانگیری واکنش نشان داد. 

محمود نادری معاون اطلاع رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهوریدر پاسخ به انتقادها و اتهام‎های اخیر علیه جهانگیری اظهار تعجب کرد که به جای تعقیب عوامل و مقصران ساخت ساختمان های بی کیفیت تخریب شده در زلزله اخیر معاون اول رئیس جمهور را که دستور رسیدگی به این قضیه را داده‎اند آماج تهمت‎ها و ناسزاها قرار می دهند 

او در پایان با کنایه به ناسزاها علیه جهانگیری نوشته است: بی ادب محروم ماند از لطف رب

 .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات شهر قم در سال‌های اخیر بی‌نظیر است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با بیان اینکه از سال ۷۳ در سمت‌های مدیریتی مختلف استان فعالیت داشته‌ایم گفت: طی این سال‌ها با شهردارهای مختلف کار کرده‌ایم و تحولات سال‌های اخیر در شهر قم با همت شهرداری بی نظیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، احمد حاجی‌زاده امروز _ شنبه بیست و ششم اسفند_ در جلسه‌ای به مناسبت روز شهردار که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در ماه مبارک رمضان درهای رحمت خود را برای انسان باز کرده است.

وی افزود: زمانی که سیره شهدا و به ویژه شهید مهدی باکری را می‌خوانیم متوجه خواهیم شد که چه نعمت‌های بزرگی را از دست داده‌ایم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با اشاره به اینکه امیدواریم در مسیر حرکت شهدا قرار بگیریم، عنوان کرد: حرکت انقلاب اسلامی در مسیر ظهور است و امیدواریم لیاقت درک کردن ظهور را داشته باشیم.

حاجی‌زاده با بیان اینکه از سال ۷۳ در سمت‌های مدیریتی مختلف استان فعالیت داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: طی این سال‌ها با شهردارهای مختلف کار کرده‌ایم و شهادت می‌دهم که در هیچ دوره‌ای شخصیتی همچون سقائیان‌نژاد نداشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه قطار در حال حرکت همیشه سنگ می‌خورد، تصریح کرد: تجربه ثابت کرده است که در مجموعه‌ای که کار انجام نمی‌شود، هیچ بحث و مناقشه‌ای وجود ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با بیان اینکه مردم بهترین میزان برای ارزیابی عملکرد است، گفت: اقدامات شهرداری قم در شهر مشهود بوده است و ما قدردان زحمات سقائیان‌نژاد شهردار قم هستیم.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه اتفاقات چندساله اخیر در قم بی‌نظیر است، افزود: افرادی که چشمان خود را در مقابل این اتفاقات می‌بندند باید در پیشگاه الهی پاسخگو باشند.

کد خبر 736600

دیگر خبرها

  • دفاعیه ستاره متهم ایتالیایی: من نژادپرست نیستم
  • تولید سالانه بیش از ۴۱ هزار تن محصولات گلخانه‌ای در استان همدان
  • حماس خواستار نقش‌آفرینی پاکستان در توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه شد
  • جای خالی همبستگی در جلسه زنانه جهان علیه رژیم‌صهیونیستی
  • حمله جدی رئالی‌ها به اتلتیکو و بارسا
  • بایدن به پوتین توهین کرد/ کرملین پاسخ داد
  • تحولات شهر قم در سال‌های اخیر بی‌نظیر است
  • بیانیه رسمی رئال: حمله جدی به اتلتیکو و بارسا!
  • پایان سفر۶ روزه معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور به نیویورک
  • سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری در تهران برگزار می شود