Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-28@17:37:58 GMT

ناراحتی رونالدو از رسانه‌ها

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۴۹۷۶

خرداد:مهاجم رئال مادرید از رسانه‌ها عصبانی و ناراحت است.
به‌ گزارش خرداد، ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، کریستیانو رونالدو سه‌شنبه شب در دیدار رئال مادرید و آپوئل نیکوزیا توانست دو گل به ثمر برساند و کمی وضعیت خود را بهبود ببخشد. مهاجم رئال مادرید برخلاف عملکرد ضعیفش در لالیگا در لیگ قهرمانان تعداد گل‌هایش را در مرحله گروهی به هشت گل رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان بازی رسانه‌های اسپانیایی قصد مصاحبه با او را داشتند که ستاره پرتغالی به آن‌ها گفت: اگر من با شما (رسانه‌ها) درباره موضوعی صحبت کنم، شما یک روز بعد اظهارات من را به یک شیوه دیگر بیان‌ می‌کنید.
مهاجم پرتغالی با این پاسخ ناراحتی خود را از رسانه‌ها نشان داد. او از نحوه انتقال صحبت‌هایش پس از شکست در ومبلی مقابل تاتنهام ابراز نارضایتی کرد.
رونالدو پس از این دیدار گفت‌: رئال مادرید نسبت به فصل گذشته تیم بدتری نیست اما کم تجربه‌تر است. ما می‌دانیم این موضوع اهمیت زیادی در فوتبال دارد. آلوارو موراتا، خامس رودریگس، په‌په و ... ما را قوی‌تر می‌کردند.
اظهارات مهاجم پرتغالی با واکنش سرخیو راموس رو به رو شده بود. مدافع رئال مادرید در این باره گفت: رونالدو منفعت طلب است.
این قضیه موجب ناراحتی ستاره پرتغالی شد و دوستی دو بازیکن رئال مادرید را تحت تاثیر قرار داد. برچسب ها: رئال مادريد ، سرخیو راموس ، کریستیانو رونالدو ، ليگ قهرمانان اروپا

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس

همان‌طور که قبلاً نیز گفته شده بود، لوس بلانکوس فصل آینده پیراهنی نارنجی رنگ بر تن می‌کند.

طرفداری | کیت دوم رئال مادرید در فصل 24-2025 نارنجی‌رنگ خواهد بود.

همان‌طور که وب‌سایت Footy Headlines پیش‌تر گزارش داده بود، امروز تصویری از کیت دوم رئال مادرید بر تن جود بلینگام لو رفته که نشان می‌دهد کهکشانی‌ها در فصل آینده پیراهنی نارنجی‌رنگ در بازی‌های خارج از خانه بر تن خواهند کرد. این پیراهن، شباهت زیادی به پیراهن خاطره‌انگیز رئال مادرید در فصل 14-2013 دارد. 

کیت خاطره‌انگیز رئال مادرید در فصل 14-2013

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس