Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مطالعات و پژوهش های شهرداری تبریز گفت: تصفیه خانه شیرابه مرکز دفن تبریز در حال فعالیت است و باید چرخه لجن فعال در این سیستم تصفیه خانه به صورت دقیق تکمیل شود، چراکه ضامن سلامت شهروندان در آینده خواهد بود.

به گزارش ایسنا، محمدرضا روشنی در بازدید از مرکز دفن فنی مهندسی و تصفیه خانه شیرابه افزود : تصفیه خانه شیرابه مرکز دفن سازمان مدیریت پسماند یکی از مدرنترین و جدیدترین فناوری روز دنیا است که می توان به عنوان یک پایلوت به دیگر کلان‌شهرهای کشور نیز معرفی کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشنی  تاکید کرد: اقدامات بسیار خوب و قابل توجهی در زمینه درختکاری و همچنین آبیاری قطره‌ای در این مرکز انجام شده است که باید  توسعه جنگل‌کاری و فصای سبز نیز در اولویت قرار گیرد. 

همچنین در ادامه این بازدید مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند نیز با بیان این‌که هر هفته بازدید های متعددی توسط دانشگاه ها و مراکز علمی از تصفیه خانه شیرابه مرکز دفن می‌شود، افزود: تلاش سازمان مدیریت پسماند بر آن است که شرایطی را فراهم اورد که در زمینه های علمی و تخصصی، دانشجویان و محققان هر چه بهتر بتوانند مشارکت داشته باشند تا با استفاده از این تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده، حداکثر مطالعه در مورد پسماند و شیرابه را داشته باشیم تا در مدیریت مسائل محیط زیستی کارآمدتر شویم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۵۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسن غلامی اظهار کرد: تصفیه خانه فاضلاب به عنوان خط مقدم بهداشت عمومی در جامعه بصورت شبانه روزی در حال جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب است.

وی افزود: تصفیه فاضلاب علاوه بر دفع بهداشتی فاضلاب و کمک به ارتقا شاخص‌های بهداشت عمومی از هدر رفت آب در صنایع به ویژه صنایع آب بر پیشگیری می‌کند.

ناظر اجرا و ارتقا تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان گفت: در حال حاضر تنها به یکی از واحدهای صنعتی استان که در بخش تولید کاغذ فعالیت دارد، سالانه بیش از ۴ میلیون متر مکعب پساب تحویل می‌شود.

غلامی بیان کرد: با استفاده از پساب تولیدی در تصفیه خانه فاضلاب در بخش صنعت، از مصرف آب سالم در این بخش جلوگیری و به ذخیره منابع آب شیرین کمک شایانی می‌شود.

کد خبر 6087895

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر بررسی می‌شود
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • زباله سوزهای مدرن چطور کار می کنند؟ | تجربیات کشورهای مدرن در زمینه مقابله با پسماندهای به درد نخور
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب
  • اجرا خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • اجرای خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل