Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی زیر 23 سال جهان (امیدها) از روز گذشته (سه‌شنبه) در شهر بیدگوشچ لهستان در حال برگزاری است که نمایندگان کشورمان در پایان مسابقات 4 وزن اول موفق به کسب 2 مدال برنز توسط فرشاد بلفکه در 71 و پیام بویری در 75 کیلوگرم شدند.

پیام بویری درباره کسب مدال برنز وزن 75 کیلوگرم کشتی فرنگی امیدهای جهان گفت: خدا را شکر که موفق به کسب مدال برنز شدم هر چند دوست داشتم طلا بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از باوفا، بابک، بنی‌تمیم و اعضای کادر فنی تیم ملی که زحمات زیادی برای ما کشیدند، تشکر می‌کنم. فدراسیون کشتی هم شرایط خوبی را فراهم کرد تا بتوانیم در مسابقات جهانی مدال بگیریم.

فرشاد بلفکه دیگر نماینده کشورمان که موفق به کسب مدال برنز کشتی فرنگی امیدهای جهان شد، نیز گفت: خوشحالم که در اولین حضورم در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال شدم؛ البته زحمات زیادی برای کسب مدال طلا کشیده بودم، اما قسمت نشد و به برنز تبدیل شد.

وی ادامه داد: این مدال را به مردم کُرد کرمانشاه تقدیم می‌کنم و امیدوارم در مسابقات آینده بتوانیم بازهم با دست پر به کشور عزیزمان برگردیم.

602

فدراسیون کشتی ایران جهان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" تحت عنوان گرامیداشت "رحیم علی آبادی" کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.

این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود.

در این رقابت های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی‌ گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حدود ۶۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب بیش از ۴۰۰ هیات و ۴۵۳ باشگاه ورزشی در نقاط مختلف استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد