Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@16:21:00 GMT

ابلاغ کمیته اخلاق؛ کیانی تا نیم فصل محروم است!

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۶۱۹۷

ابلاغ کمیته اخلاق؛ کیانی تا نیم فصل محروم است!

رکنا: کاپیتان تراکتورسازی تا نیم فصل نمی تواند برای تیمش به میدان برود.

مهدی کیانی بازیکن باتجربه تراکتورسازی به دلیل زخمی کردن هم تیمی اش در جریان یکی از تمرینات با چاقو از سوی کمیته اخلاق احضار شد و توضیحاتش را ارائه داد. سپس کمیته اخلاق دو ماه محرومیت قطعی و 4 ماه محرومیت تعلیقی برای او در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این صورت که کیانی دو ماه از حضور در مسابقات تراکتورسازی محروم است و اگر اقدام جدیدی انجام نداد، 4 ماه محرومیت تعلیقی اش بخشیده می شود.
محرومیت کیانی با اعتراض های پرتعداد هواداران تراکتور مواجه شد و به همین خاطر با دخالت رییس فدراسیون فوتبال قرار بر این شد تا یکماه از محرومیت کاپیتان تراکتورسازی بخشیده شود. به همین خاطر تراکتوری ها امیدوار بودند که کاپیتان شان در بازی با سپاهان برگردد و برای تیمش به میدان برود اما ناگهان نام کیانی در بین بازیکنان محروم هفته اعلام شد.
در این باره مرتضی تورک رییس کمیته اخلاق در نامه ای به دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام کرد محرومیت دو ماهه کیانی پابرجا است و او تا اواخر آذرماه نمی تواند برای تیمش به میدان برود. بر این اساس کیانی تا پایان نیم فصل اول قادر به همراهی تراکتورسازی نیست و از هفته شانزدهم لیگ برتر مجوز بازی اش صادر خواهد شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه شهرستانی ستاد یادواره شهدای شهرستان ارومیه درخصوص کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی در فرمانداری ارومیه برگزار شد.

در این نشست غلامحسین عماری فرماندار ارومیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام انقلاب اسلامی گفت: هدف از برگزاری کنگره شهدا، معرفی شهیدان به عنوان الگوهایی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

فرماندار شهرستان ارومیه در ادامه این جلسه به تعداد شهدا،جانبازان و آزادگان شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان ارومیه با ۳ هزار و ۱۰۰ نفر شهید و ۷ هزار و ۳۰۰ نفر جانباز و ۵۲۲ نفر آزاده بیشترین آمار را نسبت به سایر شهرستان های استان دارا ست.

در ادامه عماری گفت: شهدا محور وحدت و همبستگی و منعکس کننده نور الهی در جامعه هستند و یادواره شهدا به جهت کسب و اشاعه نور و توسعه رحمت و برکت در جامعه خواهد بود.

وی از امتیازات شهرستان ارومیه، به برجستگی فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: این فرهنگ باید در شهرستان حفظ و تقویت شود.

در پایان این جلسه احکام مسئولین کمیته ها و دبیران جهت پیگیری ماموریت ها محوله ابلاغ شد.

 

 

دیگر خبرها

  • حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان