Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کل دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در دومین جشنواره وب و کسب و کار، مرحله ارزیابی پورتال و وب سایت بنگاههای ثبت نام شده در جشنواره بر اساس شاخص‌های مصوب و اعلامی آغاز شد.  فرزاد اسماعیل زاده؛ مدیرکل کل دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت و دبیر جشنواره وب و کسب و کار، در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ با اعلام پایان زمان ثبت نام بنگاه‌ها در دومین جشنواره وب و کسب و کار از آغاز فرایندهای ارزیابی جشنواره خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسماعیل زاده در خصوص شاخصهای ارزیابی جشنواره گفت: پورتال بنگاههای شرکت کننده در جشنواره پس از تکمیل فرم‌های خود ارزیابی به صورت آنلاین، از سه منظر شاخصهای محتوا و طراحی (از جمله پوشش زبانهای مختلف، محتوای بازاریابی برخط، محتوای دانش سازمانی)، شاخص‌های تعامل و خدمات الکترونیک (از جمله تعاملات برخط در حوزه‌های مختلف کسب و کار از جمله فروش، خدمات پس از فروش، ارتباط با مشتریان، ارتباط با تامین کنندگان، ارتباط با کارکنان) و شاخص‌های فناوری (از جمله بروزبودن فناوری ها، پشتیبانی از کانالهای مختلف، شاخص‌های ترافیک) مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
به گفته اسماعیل زاده؛ بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته و به منظور حصول اطمینان از جامعیت نسبی ارزیابی‌های انجام شده، کارگروه ارزیابی هر پورتال از سه گروه مختلف ارزیابان نماینده واحدهای کسب و کار، ارزیابان نماینده نهادهای حاکمیتی مرتبط و ارزیابان نماینده تامین کنندگان پورتال و خبرگان فضای مجازی تشکیل و هر وب سایت بر اساس شاخص‌های تعریف شده توسط سه ارزیاب (از هر گروه یک ارزیاب) ارزیابی شده و امتیاز نهایی محاسبه می‌شود و نتایج جهت تصویب به کارگروه نظارت بر ارزیابی جشنواره ارائه خواهد شد.
شایان ذکر است؛ در مراسم پایانی جشنواره که مقرر است در هفته پایانی آذر ماه و با حضور مدیران ارشد وزارتخانه و سایر دستگاههای اجرایی کشور برگزار شود، برترین پورتالهای کسب و کار بنگاههای صنعتی، معدنی و تجاری بر اساس مقیاس و حوزه فعالیت معرفی شده و با اهداء "نشان برتر تعاملات الکترونیکی" از آن‌ها تقدیر بعمل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۶۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش درمورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

منبع: ایفدانا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • هوای تهران همچنان مطلوب است
  • آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی 
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور