Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از راه‌اندازی سامانه دوره‌های آموزشی کوتاه مدت این دانشگاه خبر داد.

دکتر مهدی زینالی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: «در راستای افزایش مهارت های حرفه‌ای و علمی دانشجویان در رشته های مختلف و توسعه آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت، سامانه آموزش‌های کوتاه مدت واحد تبریز راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با بیان اینکه از این به بعد ثبت نام همه دانشجویان در دوره ‌های آموزشی‌ کوتاه مدت از طریق سامانه http://stt.iaut.ac.ir خواهد بود افزود: «با توجه به مصوبه هیأت رئیسه و کارگروه تخصصی آموزش‌های کوتاه مدت، دانشجویان دکتری تخصصی می توانند در طول تحصیل، در سه دوره آموزشی به صورت رایگان ثبت نام کنند.»

زینالی خاطرنشان کرد که سامانه دوره‌های آموزش کوتاه مدت با همکاری حوزه مدیریت فناوری، اطلاعات و آمار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز ایجاد و راه‌اندازی شده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۶۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده مدیر کل صمت استان به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت : ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحدهای تولیدی افزود : این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود : سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

 

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • برگزاری جشنواره ملی تدریس خلاق در دانشگاه کردستان
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان