Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بهزیستی شهرستان دنا بعد از انتشار خبر سفیر دنا به عیادت شاهین یوسف خواه٬ نوجوان معلول کریکی رفت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازسفیر دنا،بعد از انتشار خبری از سوی این پایگاه خبری و استمداد این سایت از خیرین و مسئولین برای مداوای شاهین یوسف خواه نوجوان کریکی(اینجا) که امیدوارانه با توجه به معلولیت شگفت انگیزش هنوز امید های بسیاری به آینده دارد برگ ریزان مدیر بهزیستی شهرستان دنا به همراه تنی چند از مددکاران این سازمان به عیادت شاهین یوسف خواه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدالله برگ ریزان رئیس بهزیستی شهرستان دناددر این دیدار با تقدیر از انعکاس خبر معلومیت شگفت انگیز نوجوان کریکی و استمداد این پایگاه خبری از مسئولان و خیرین برای درمان این نوجوان گفت: این کار از سوی این سایت خبری بسیار پسنیده و زیبا بود که امیدواریم با همکاری این پایگاه خبری بیماری این پسر بچه هر چه سریعتر مرتفع و درمان شود.

وی با بیان اینکه بهزیستی شهرستان دنا یکی از اهداف خود را کمک به نیازمندان و از جمله بیماران خاص می داند، بیان کرد: این نهاد حاضر است در موضوع درمان و حتی مسکن و رفت وآمد این پسر بچه امیدوار، کمال همکاری با خانواده وی را بکند.

مدیر بهزیستی شهرستان دنا با بیان اینکه بیماری شاهین یوسف خواه در جهان و حتی دنیا بی سابقه  بوده و معللویت این نوجوان شگفت انگیز است، تصریح کرد: این نهاد به عنوان یک نهاد حمایتی می تواند در قالب کمک های بلاعوض در زمینه مسکن، تحصیل و حتی ایاب و ذهاب به خانواده این نوجوان کمک کند.

برگ ریزان به زیر پوشش قرار داد شاهین یوسف خواه در زمینه بیمه تکمیلی خبر داد و گفت: این نهاد حاضر است این نوجوان را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار داهد تا این نوجوان از مزایای بیمه آن برای مدوا و حتی عمل های جراحی رایگان برخودار شود.

وی در ادامه به برخی کمک ها در راستای کمک به زندگی بهتر و بدون دغدغه این نوجوان اشاره کرد و گفت: این سازمان در قالب کمک های حمایتی از هیچ تلاشی به خانواده این نوجوان و حتی دیگر مدجویان دریغ نخواهد کرد و در برخی از زمینه ها مبالغی را به عنووان کمک های حمایتی به خانواده این مددجویان پرداخت خواهد کرد.

لازم به ذکر است شاهین یوسف خواه نوجوان دنا نشین اهل روستای کریک که از بیماری نادر چرخش 90 درجه ای زانو ها بر خلاف سیستم آنوتومی بدن رنج می برد و مداوای پاهای این نوجوان همت خیرین را می طلبد که این پایگاه خبری از مسئولین و حتی خیرین استمداد کمک به این نوجوان را دارد.

 

      انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: در خصوص قسمتی از مطالبات به حق متقاضیان سه پیمانکار برای شش هزار واحد مسکونی در دست بررسی است و مردم اطمینان خاطر داشته باشند که این بررسی‌ها ظرف چند روز آینده صورت خواهد گرفت. 
یوسف زاده افزود: این طرح با موانع زیادی از جمله موانع بانکی و فنی و مهندسی مواجه بود که در حال رفع شدن است.

او ادامه داد: طرح در مسیر تسریع قرار گرفته، دو پیمانکار فونداسیون را انجام داده‌اند و اینکه متقاضیان به دنبال تعیین تکلیف پول خود هستند، قطعا بررسی و تفکیک انجام خواهد شد. 
یوسف زاده گفت: انتظار است متقاضیان مدتی را صبوری کنند و تلاش ما نیز بر سرعت بخشیدن بر کار است و در صورت بروز مشکل با پیمانکار کیسون قطعا طرح تعیین تکلیف خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌ خواه جهان
  • تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌خواه جهان
  • نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • عیادت سید حسن خمینی از آیت الله گرامی
  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب