Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@00:16:56 GMT

برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب تشدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۷۷۵۷

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی لدنی‌نژاد، مدیرعامل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد امروز، یکم آذرماه اظهار داشت: طی سه سال  اخیر اقدامات قابل قبولی در زمینه جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب در سطح شهرهای استان صورت گرفته که قابل مقایسه با گذشته نیست.
وی عنوان کرد: موضوع تعدد انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب در سطح شهرهای استان یکی از اصلی‌ترین چالش‌های پیش روی آبفای استان و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از برنامه‌های اصلی شرکت آب و فاضلاب استان در چهار سال اخیر شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز آب  و فاضلاب در سطح شهرهای استان بوده است.
لدنی‌نژاد با تقدیر از همکاری جدی و مداوم دستگاه قضایی استان در رسیدگی و سرعت بخشیدن به  پرونده تخلفات آب، اضافه کرد: این موضوع کمک شایانی به بازدارندگی و کاهش این معضل و پدیده شوم داشته است.
وی با بیان اینکه طی چهار سال اخیر بیش از 18 هزار انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب در سطح شهرهای استان شناسایی و جمع‌آوری شده است، تاکید کرد: قانون مجازات  سنگینی برای  دارندگان انشعاب‌های غیرمجاز آب و برق و گاز و مخابرات در نظر گرفته است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مطابق این قانون چنانچه فرد حقیقی یا حقوقی بدون پرداخت حق انشعاب از آب، برق، گاز و .. استفاده و یا اقدام به تخریب این تاسیسات کند از مصادیق اعمال مجرمانه است.
لدنی‌نژاد تصریح کرد: در صورتی فردی به اینگونه تخلفات اقدام کند علاوه بر  پرداخت جریمه نقدی و رفع تخلف به مجازات  تا 10 سال حبس نیز محکوم می‌شود.
منبع: تسنیم

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد

مهرجو فرخی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۰.۹ درصد کاهش داشته است گفت: عمده کالا‌های جابه جا شده شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و سایر محصولات کشاورزی بود.   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت داشتند بیان کرد: بر اساس کارت هوشمند صادره جهت ناوگان تعداد یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت و هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا به دریافت کارت هوشمند اقدام کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد