Web Analytics Made Easy - Statcounter

بغداد - ایرنا - محمد الصیهود نماینده فراکسیون ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق گفت: آمریکا به خاطر شکست داعش از سوی گروه های مقاومت اسلامی درعراق به دنبال انتقام از آنها و حذفشان از منطقه است.

به گزارش ایرنا، این نماینده شاخص پارلمان عراق روز چهارشنبه در گفتگو با شبکه الافاق این کشور گفت: آمریکا پس از شکست طرح های مشترکش با کشورهای حاشیه خلیج فارس و ترکیه در مستقر کردن تروریست‌های داعش در منطقه، اکنون دنبال مبارزه با گروه‌های مقاومت اسلامی است که سبب این شکست شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الصیهود گفت : گام نخست طرح جدید آمریکا سرازیر کردن سیل اتهامات علیه گروه های مقاومت اسلامی در عراق و تروریست خواندن آنها است.
این نماینده پارلمان عراق گفت: آمریکا همین روش را در مورد حزب الله لبنان نیز بکار بست و آن زمانی بود که حزب الله لبنان توانست همه طرح توسعه طلبانه واشنگتن و تل آویو در لبنان و منطقه را با شکست مواجه کند.
کنگره آمریکا اخیرا با تروریست خواندن برخی گروه های مقاومت اسلامی درعراق از جمله جنبش النجباء از رئیس جمهوری این کشور خواستار تحریم این گروه ها شده است.
به دنبال این امر، موج وسیعی حمایت از این گروه مقاومت اسلامی درعراق و کشورهای منطقه برخاست.
حیدرالعبادی نخست وزیرعراق نیز عصر سه شنبه در نشست مطبوعاتی هفتگی خود تصمیم کنگره آمریکا مبنی بر تروریسم خواندن نیروی مقاومت اسلامی جنبش النجباء عراق را رد کرد.
وی با اعلام پایان کار داعش درعراق از نظر نظامی گفت که گروه‌های مقاومت اسلامی (حشد الشعبی) نقش بزرگی در مبارزه با جنایتکاران و تروریست های داعشی داشتند و ما اجازه مجرم تلقی کردن کسانی را که علیه تروریست‌های داعش جنگیدند، نخواهیم داد.
خاورم**380** 1064

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است

 مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی ادعای تماس نماینده مردم نجف‌آباد با او برای ریاست مجلس را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، احسان محمدحسینی مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهارات جناب آقای ابوترابی نماینده نجف آباد در یکی از خبرگزاری‌ها را تکذیب کرد و گفت: جناب آقای متکی هیچگونه تماس تلفنی با ایشان نداشته است.

 منوچهر متکی در گفت‌وگو با رسانه‌ها در خصوص نظرش در مورد نامزدی برای ریاست مجلس دوازدهم اعلام داشت که در تاریخ ۷ خرداد در این زمینه اظهارنظر خواهد کرد.

پیش از این ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که محمدباقر قالیباف، منوچهر متکی، علی نیکزاد و مجتبی ذوالنور در تماس با وی گفته‌اند که خود را برای ریاست مجلس آماده می‌کنند. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: منوچهر متکی نشان عالی امپراتور ژاپن را دریافت کرد متکی: فتنه گران پشه‌ای بیشتر نبودند

دیگر خبرها

  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است