Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: قرارداد گلخانه‌داران فرودگاه یاسوج کماکان تا سال ۱۴۰۴ پا برجا است و هیچ کس حق فسخ آن را تا پایان زمان قرارداد ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، نشست بررسی مشکلات گلخانه‌های فرودگاه یاسوج پیش از ظهر امروز به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور دستگاه‌ها و مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌محمد احمدی در این نشست با بیان اینکه در حال حاضر منافع نظام در این است که اجازه ندهیم هیچ واحد تولیدی تعطیل شود، اظهار داشت: باید از واحدهای تولیدی حمایت کنیم البته این بدان معنا نیست که واحد تولیدی از این شرایط سوءاستفاده کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: قرارداد گلخانه‌داران فرودگاه یاسوج کماکان تا سال 1404 پا برجا است و هیچ کس حق فسخ آن را تا پایان زمان قرارداد ندارد.

وی بیان کرد: در رابطه با بند عدم واگذاری به غیر که در قرارداد لحاظ شده است، هیچ کدام از مسئولان گلخانه‌های فرودگاه حق واگذاری واحد تولیدی خود به غیر را ندارند و تنها می‌توانند قرارداد فروش یا بهره‌بردرای داشته باشند.

مسئول ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در صورتی که فرودگاه مستنداتی داشته باشد که برخی از این گلخانه‌ها برخلاف قرارداد واگذار شده است، می‌تواند از تردد مسئولان و کارگران آن جلوگیری کند.

احمدی ابراز کرد: مجتمع‌هایی که بدهی تأخیری اجاره دارند تا پایان آذرماه فرصت دارند بدهی خود را پرداخت کنند و در غیراینصورت فرودگاه حق دارد از تردد نیروهای آنها جلوگیری کند.

وی بیان کرد: فرودگاه به تعداد معقول حداکثر برای هر گلخانه تعداد پنج نفر نیروی کار به حراست فروگاه معرفی کرده و پس از معرفی موظف است کارت تردد برای این افراد صادر کند.

انتهای پیام/

R41452/P1336/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دستگاه‌های CO2 ساز تولید این کارخانه علاوه بر تامین نیاز مصارف گلخانه ای کشور در نخستین تجربه صادراتی خود بخشی از نیاز کشورهای حاشیه خزر را هم تامین خواهد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی این محصول با نصف قیمت نمونه مشابه خارجی عرضه می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • ببینید | هنیه: اقتصاد اسرائیل توسط یمن فروپاشید