Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی‌محمد احمدی ظهر امروز در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه زوم‌های اصلی استان با اولویت مناطق محروم باید تدوین شود اظهار داشت: در این اولویت‌بندی شهرهایی مانند دهدشت، باشت در رده نخست و گچساران و یاسوج در رده‌های بعدی میزان سرانه فضاهای ورزشی و زیرساخت‌های مرتبط با آن بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیرکل ورزش و جوانان در نشست بعدی شورای مبارزه با مواد مخدر، گزارش عملکردی از فعالیت‌های این اداره‌کل در سال 96 و برنامه‌های آن در سال 97 ارائه دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه برنامه‌های دستگاه‌های متولی در راستای پیشبرد اهداف این شورا رصد شود، خواستار استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان برای توسعه مقابله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با برنامه‌ریزی دقیق و احصاء نیازها شد.

احمدی با تأکید بر اینکه مسئولان استان در کنار انجام کارهای فرهنگی نسبت به کنترل تولید و عرضه مواد مخدر اقدام کنند، گفت: مواد مخدر پدیده خانمان‌براندازی است که اگر به موقع در این راستا اقدام نشود تر و خشک با هم می‌سوزند.

وی تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان در راستای پیشگیری از مواد مخدر از موازی‌کاری پرهیز کنند.

انتهای پیام/

R41452/P1336/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد