Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@02:53:18 GMT

رفیق طاهری سرپرست موقت پرسپولیس شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۹۶۷۹

علاوه بر استعفای طاهری از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، او از هیأت مدیره این باشگاه هم جدا شد.
 به گزارش تابناک ورزشی، استعفای علی اکبر طاهری از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس روز گذشته توسط مسعود سلطانی‌فر به امضاء رسید تا پس از ۲۹ ماه مدیریت این باشگاه دستخوش تغییرات شود. البته طاهری عضو هیأت مدیره پرسپولیس هم بود اما از هیأت مدیره هم جدا شد چرا که وی در استعفایی که به دست وزیر ورزش رساند خواستار ترک پست مدیرعاملی و جدایی از عضویت در هیدت مدیره پرسپولیس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط باید منتظر ماند تا نفر یا نفرات جدید به عضویت هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در بیایند.
 پس از قبول استعفاری علی‌اکبر طاهری از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس از سوی مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان اعضای هیأت مدیره این باشگاه امروز جلسه فوق‌العاده‌ای را تشکیل دادند تا به انتخاب جانشین وی بپردازند. در این جلسه مقرر شد حمیدرضا گرشاسبی عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان سرپرست موقت و تا اطلاع ثانوی مدیریت باشگاه پرسپولیس را بر عهده بگیرد.در این جلسه همچنین از زحمات طاهری در مدت حضورش در باشگاه پرسپولیس قدردانی به عمل آمد. این جلسه فوق‌العاده امروز با حضور حمیدرضا گرشاسبی، جعفر کاشانی، محمدرضا حاجی‌بیگی برگزار شد.هیات مدیره پرسپولیس بعد از استراحتی کوتاه بار دیگر از ساعت 13 جلسه خواهد داشت. با انتخاب رسمی حمیدرضا گرشاسبی به عنوان سرپرست این باشگاه، هیات مدیره از ساعت 13 بار دیگر جلسه‌ای حول اتفاقات اخیر و مسائل مالی و ... برگزار خواهد کرد تا تصمیم‌گیری‌های جدیدی در آن اتخاذ شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال؛ سمیعی سرپرست باشگاه شد/ افضلی:جزئیات این تصمیم را بعدا اعلام می‌کنیم

مهدی افضلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار آنا در مورد برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال گفت: این خبر درست است و فرشید سمیعی فعلا سرپرست باشگاه انتخاب شده است.

وی در خصوص دلایل برکناری خطیر گفت:بعدا جزییات این تصمیم اعلام می شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس هیئت مدیره استقلال: علی خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • جزییات جدید از برکناری شبانه خطیر | واکنش فوری رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال؛ سمیعی سرپرست باشگاه شد/ افضلی:جزئیات این تصمیم را بعدا اعلام می‌کنیم
  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری
  • اختصاصی| خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد