Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@04:36:08 GMT

همایش روشنگری و بصیرت در خلخال + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۰۴۳۶

همایش روشنگری و بصیرت در خلخال + تصاویر

در سومین روز از هفته بسیج، نشست بصیرت و روشنگری با محوریت "بسیج اعتلای فرهنگی و اجتماعی" در شهرستان خلخال برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو، امروز در سومین روز از هفته مبارک بسیج که به نام " بسیج اعتلای فرهنگی و اجتماعی " نامگذاری شده برنامه نشست بصیرتی  و روشنگری با حضور دانش آموزان دبیرستان دانش خلخال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش سرهنگ پاسدار جهانبخش عطایی ضمن تبریک هفته بسیج و تبریک نابودی داعش در عراق و سوریه، گفت: بسیج یک فرهنگ است که با تلاش امام راحل به سراسر جهان امتداد یافت و یک روی این امتداد حضور و سازماندهی بسیج در کشور های مختلف جهان است که امروز نمود عینی بسیج و مقاومت دیده می شود و حفظ این داشته ارزشمند وظیفه همگانی است.

وی افزود: بسیج با اقتدار در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی، نفس دشمنان را فشرده و اکنون دشمنان به قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران پی برده اند.

وی با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص هفته بسیج، گفت: اگر امروز رهبری بسیجی داریم پس ما نیز رهرو همین رهبر هستیم.

همچینن امروز برنامه های مختلفی از جمله مسابقه قرآن بسیجیان، جلسه شورای قشر، همایش ما زنده ایم، مسابقات نقاشی و اعزام اکیپ پزشکی و درمانی به مناطق روستایی ، جلسه سبک زندگی بامحوریت فرهنگی واجتماعی و و برگزاری حلقه صالحین سرگروه ها  توسط مربیان صالحین به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

 

 انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت ۱۷ اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآورشد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح