Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش گفت: هزینه بسیاری از رشته ‏های غیرالمپیکی بر دوش وزارت ورزش است که باید در امر اعزام‌های غیرضروری خود ‏تجدیدنظر کنند. ‏ به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک، پارالمپیک، ‏آسیایی و پاراآسیایی (سه شنبه سی ام آبان) با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی ‏المپیک، رئیس کمیته ملی پارالمپیک و معاونان و مدیران وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست روسای سه فدراسیون انجمن‌های ورزشی، جودو و اسکیت برنامه‌ها و گزارشات خود ‏را برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ ارائه دادند که نحوه حضور نفرات اعزامی آن‌ها ‏توسط اعضا مورد بررسی قرار گرفت. ‏
سلطانی فر در این جلسه با تاکید به هدفمند شدن اعزام‌های همه رشته ها، گفت: هزینه بسیاری از ‏رشته‌های غیر المپیکی که حامی مالی هم ندارند بر دوش وزارت ورزش و جوانان است که باید در امر ‏اعزام‌های غیر ضروری خود تجدید نظر کنند. ‏
در ادامه این نشست رئیس کمیته ملی المپیک با بیان این که تلاش و تمرکز میزبان بر کسب سکوی ‏سوم یا چهارم مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ متمرکز شده است، افزود: به همین علت حضور ایران و کسب ‏جایگاه در این پیکار‌ها بسیار دشوار است که امیدواریم با مدیریت واحد و حمایت ویژه از رشته‌های ‏مدال آور به جایگاه قابل قبولی دست یابیم. ‏
خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک هم با تاکید به این نکته که سهم بیشتر منابع اعتباری فدراسیون‌ها به اردو‌ها ‏تعلق دارد، گفت: این هزینه‌ها برای آن دست از فدراسیون‌هایی که مدال آوری دارند و دائم ‏در اردو به سر می‌برند بسیار بالا است که باید به آن‌ها کمک شود. ‏
داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان هم افزود: در سال ۹۷ برای فدراسیون‌های مدال آور درخواست اعتبار ویژه داریم چرا که اردو‌های آن ‏ها منابع سنگینی را در بر می‌گیرد؛ امیدواریم علاوه بر تفاهم نامه‌های همیشگی به این فدراسیون‌ها ‏تخصیص ویژه داده شود‏.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

بعد از مذاکره باشگاه فولاد خوزستان با فدراسیون فوتبال، زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی تغییر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی به دلیل اظهارات خود بعد از بازی آلومینیوم اراک- فولاد خوزستان، به کمیته انضباطی فراخوانده شد. فدراسیون فوتبال این خبر را در ساعت پایانی روز 12 اردیبهشت 1403 اعلام کرد. این در حالی است که او همان شب به همراه تیم خوزستانی از اراک به خوزستان بازگشت.  روزهای بعد از این با تعطیلات و ایام آخر هفته همزمان شد. ضمن اینکه شاگردان ویسی در روز هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از هفته بیست و ششم لیگ باید مقابل تراکتور بگیرند.

ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد

با توجه به حساسیت مسابقه و جایگاه نماینده خوزستان در جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور همچنین دوری مسیر، باشگاه فولاد با فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی مذاکراتی انجام داد. بعد از انجام این مذکرات مقرر شد که ویسی بعد از بازی حساس هفته بیست و ششم لیگ با تعیین تاریخ جدید رسیدگی توسط کمیته انضباطی به این مرجع قضایی فوتبال رسیدگی کند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ویسی را به علت نقض ماده 71 مقررات انضباطی فراخوانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد