Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-05@19:50:03 GMT

بازار سهام آماده عبور از سقف تاریخی

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۱۲۲۱

بازار سهام آماده عبور از سقف تاریخی

ایران اکونومیست -

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران با آغاز معاملات امروز چهارشنبه اول آذرماه 96 تا لحظه انتشار این خبر با افزایش 301 واحدی به رقم 89 هزار و 76 واحد رسید. این در حالی است که شاخص کل هم‌وزن نیز با افزایش 42 واحدی از محدوده 17 هزار و 577 واحد عبور کرده است.

بر اساس این گزارش ارزش معاملات بورس تهران تا این لحظه نیز با وجود ورود شاخص کل بورس به کانال 89 هزار واحدی اندکی بیش از 54 میلیارد تومان است که در خریدوفروش بیش از 200 میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی 20 هزار و 194 نوبت دادوستد حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هم‌اکنون گروه فلزات اساسی و معدنی‌ها با خودنمایی دوقلوهای سنگ آهنی اصلی‌ترین گروه تأثیرگذار بر رشد شاخص کل بورس تهران هستند.

در فرابورس نیز هم‌اکنون (آیفکس) با رشد 3 واحدی روی رقم 1016 واحد ایستاده است.

بر اساس این گزارش شاخص کل بورس تهران آخرین بار در تاریخ 15 دی‌ماه سال 1392 در بالاترین رقم به 89 هزار و 500 واحد رسید که پیش‌بینی می‌شود با افزایش انتظار برای انتشار گزارش‌های عملکردی مناسب در گروه‌های پیشروی بازار به‌زودی این سقف تاریخی شکسته شود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) با رشد ۱۲۰۷.۲۰ واحدی به ۲،۲۶۶،۱۲۴.۵۶ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۴۶۷.۱۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۸۳۲.۷۶۹ میلیارد سهم بود که طی ۴۱،۵۰۷ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۶،۵۲۰.۲۱۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸،۲۹۱،۶۰۷.۰۸۱ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6096806 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات
  • افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص