Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از القدس العربی، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد، تهدیدات مداوم علیه سراسر عربستان از جمله شهرهای بزرگ آن نظیر ریاض، جده و ظهران ادامه دارند و حملات بدون هشدار قبلی رخ می ‌دهند.

در این بیانیه هشدار داده شده است، پیامدهای درگیری‌ها در کشور همسایه آن یعنی یمن نیز به واسطه حملات علیه عربستان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال گذشته میلادی موشک‌های دور بردی به اطراف شهرهای بزرگ عربستان یعنی ریاض و جده اصابت کرد و انصارالله اعلام کرده که به حملاتش ادامه خواهد داد.

این وزارتخانه تاکید کرد: آخرین حمله موشکی انصارالله در چهارم نوامبر رخ داد که موشکی به نزدیکی فرودگاه ملک خالد شلیک کردند.

ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان اعلام کرد: انصارالله یمن اوایل ماه جاری میلادی موشکی به سمت فرودگاه بین‌المللی ملک خالد در ریاض شلیک کرد که رهگیری و دفع شد و تلفاتی نداشت.

جنبش مردمی انصارالله هراز چند گاهی دست به شلیک موشک‌های بالستیک به مناطق عربستان می‌زند اما ائتلاف عربی ادعا می‌کند که آنها را رهگیری می‌کند.

آمریکا عربستان هشدار سفر شهروندان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروازهای حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت ماه

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت از آغاز پروازهای حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت ماه خبر داد وگفت:یکی از دغدغه‌های ما این است که حجاج زمان کمتری در عربستان باشند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، غلامرضا رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت در نشست هم‌اندیشی حج تمتع 1403 با بیان این‌که زائران خانه خدا در قالب 622کاروان به سرزمین وحی می‌روند، اظهار کرد: عملیات حج تمتع از 24 اردیبهشت آغاز و تا 3 خرداد روزانه 2100 زائر عازم کشور عربستان می‌شوند.

وی ادامه داد: از 4 تا 17، روزانه 4000زائر و از 18 تا 21 خرداد روزانه 2100 زائر راهی سرزمین وحی می‌شوند. یکی از دغدغه‌های ما این است که حجاج  زمان کمتری در کشور عربستان باشند و این موضوع ارتباط مستقیم با افزایش ناوگان دارد.

وی با بیان اینکه تمام هماهنگی لازم برای برگزاری عملیاتی موفق در حج تمتع 1403 به‌عمل آمده است، گفت: تمامی دستگاه‌های مربوطه از آمادگی کامل برخوردار هستند و عوامل حج پیش از اعزام نخستین کاروان ایرانی در کشور عربستان حضور خواهند داشت.

رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران نیز در این نشست، اظهار کرد: 58هزار و 621 زائر خانه خدا از فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها عازم مدینه منوره و مکه مکرمه خواهند شد.

وی اضافه کرد: هریک از نهادهای مربوطه به وظایف خود آگاه هستند و به‌خوبی می‌دانند کوچکترین ناهماهنگی در این عملیات عظیم هزینه‌های سنگینی برای زائران و آبروی نظام جمهوری اسلامی به همراه خواهد داشت.

وی بیان کرد: تجربه سال‌های گذشته و بررسی نقاط ضعف و قوت عملیات‌های پیشین حج تمتع این امکان را فراهم می‌کند تا شاهد برگزاری عملیات مطلوبی در حج تمتع 1403 در فرودگاه‌های کشور باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چالش های عربستان و آمریکا برای انعقاد پیمان امنیتی
  • آغاز پروازهای حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت‌ماه
  • آغاز پروازهای حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت ماه
  • بازی اتمی بن‌سلمان/ بازگشت ایران و عربستان به عصر تنش؟
  • آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو قریب الوقوع است؟
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • موشک‌های پاتریوت آمریکا مقهور موشک‌های بالستیک ایران شد