Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-08@03:54:01 GMT

پرونده های AFC راست آزمایی می شود

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۱۴۷۸

پرونده های AFC راست آزمایی می شود

:عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای گفت: در مورد راست آزمایی AFC راستی آزمایی قطعا صورت می‌‌گیرد اما اینکه بخواهم درمورد ریز جزئیات صحبت کنم درست نیست و اجازه چنین کاری را هم ندارم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، احمدرضا براتی عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای پس از پایان جلسه دبیران هیات‌های فوتبال استانی در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری کارگاه TMS اظهار داشت:«سیستم TMS سیستم نقل و انتقالات آنلاین است که پیش از این فقط درمورد فوتبالیست‌های خارجی و مرد حرفه‌ای اجرا می‌شد که امسال این سیستم شامل حال بانوان هم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «چیزی که تا سال گذشته در نقل و انتقالات فیفا مورد بررسی قرار می‌گرفت تنها انتقال بازیکنان بین‌المللی بود و متاسفانه ما در داخل چنین سیستمی نداشتیم اما خوشبختانه با مذاکراتی که با فیفا صورت گرفت سیستم داخلی TMS با قابلیت انطباق با نقل و انتقالات فیفا در اختیار فدراسیون فوتبال ایران قرار گرفته شد. از این پس تمام نقل و انتقالات در این سیستم ذخیره خواهد شدو همه چیز به صورت آنلاین خواهد بود. چنانچه بازیکنی محروم باشد بلافاصله در این سیستم مشخص خواهد شد و نمی‌گویم اشتباهات به صفر می‌رسد اما مطمئنا به حداقل خواهد رسید.»

براتی درخصوص رای کمیته بررسی صدور مجوز حرفه‌ای که با حذف نفت‌تهران همراه شد گفت: «اگر دوستان درخواست تجدیدنظر درخصوص صدور مجوز را دارند می‌توانند به کمیته مراجعه کنند که یکی از اعضای آن هم کفاشیان است. اما دوستانی که به این رای اعتراض دارند ابتدا باید مالکیتشان مشخص شود و در این کمیته از آنها سوال خواهد شد که آیا مالک باشگاه هستند یا خیر ضمن آنکه در مورد وضعیت باشگاه نفت تهران همه از همه چیز اطلاع دارند و نیازی به توضیحات نیست.»

وی درخصوص اینکه نفراتی مثل صمد مرفاوی، امیرحسین صادقی و ... اعلام کردند از استقلال طلب‌کارند و به پرونده آنها رسیدگی نشده و آیا ممکن است در صورت اعتراض به AFC فدراسیون دچار محرومیت شود، گفت: «من در جریان اظهار نظر این دوستان نیستم و تمایل هم ندارم درموردش صحبت کنم. نمی‌توانم در این زمینه پیش‌بینی کنم چون خودم عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌‌ای هستم و نمی‌توانم در این مورد حرفی بزنم.»

براتی در مورد این سوال که مگر درمورد پرونده‌های ارسالی به AFC راستی آزمایی نمی‌شود، گفت: «راستی آزمایی قطعا صورت می‌‌گیرد اما اینکه بخواهم درمورد ریز جزئیات صحبت کنم درست نیست و اجازه چنین کاری را هم ندارم.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در نروژ

سازمان توسعه تجارت مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در کشور نروژ، شهر اسلو را صادر کرد.

به گزارش مشرق، سازمان توسعه تجارت مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در کشور نروژ، شهر اسلو را صادر کرد.

بنا بر این خبر، با صدور مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در کشور نروژ شهر اسلو، به شرکت صنایع دومان قشم تحت نظارت سازمان توسعه تجارت موافقت شد. گفتنی است مدت اعتبار این مجوز از تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۸ تا ۱۴۰۴/۰۱/۲۷ است.

بر این اساس این شرکت متعهد است فعالیت‌های خود را در چارچوب ضوابط و شروط ابلاغی عمل کرده و در صورت عدم رعایت شرایط و الزامات مربوط، حسب تصمیم کارگروه مراکز تجاری، مجوز فوق‌الذکر قابل تعلیق یا ابطال است.

دیگر خبرها

  • صدور مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در نروژ
  • پرونده شکایت پرسپولیس از لوکادیا در چه مرحله‌ای است؟
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده لوکادیا برای CAS
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • خبر داغ درباره مجوز حرفه‌ای استقلال
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • با انتخاب یک تلفن سانترال حرفه ای، کسب و کارتان را مدیریت کنید
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد